تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۱۷
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۵۳۳۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

وزارت صمت با روحیه جهادی کار می‌کند/ همکاری دوسویه مجلس و وزارت صمت برای حل مشکلات تولید و اشتغال

‌می‌متالز - عضو مجمع نمایندگان البرز در خصوص عملکرد وزارت صمت، گفت: وزارت صمت در ذهن مردم با دو موضوع قیمت خودرو و شهرک‌های صنعتی شناخته شده که نشان می‌دهد در بخش صنعت کار‌های خوبی انجام شده است؛ امیدواریم با روحیه جهادی که در دولت و به ویژه در وزارت صمت وجود دارد و همچنین با کمک مجلس، بتوانیم اهداف دولت را محقق کنیم.

به گزارش می‌متالز، علیرضا عباسی نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور نداشتن آمایش مناسب در حوزه‌های مختلف است، افزود: اگر بتوانیم برای هر اقدامی براساس طرح آمایش آن حوزه اقدام کنیم، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر براساس ظرفیت هر استان اقدام کنیم، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، توضیح داد: استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور، نیروی حرفه‌ای زیادی دارد و اگر سند آمایش براساس امکانات و ظرفیت‌های استان طراحی شود، می‌توان آینده خوبی را برای استان رقم زد.

وی ضمن استقبال از اجرای طرح آمایش از سوی وزارت صمت، تصریح کرد: این طرح نیازمند ایجاد برخی حوزه‌ها و تکمیل برخی واحد‌ها است تا بتوانیم ظرفیت تولید استان را به حداکثر برسانیم.

عباسی همچنین درباره نشست وزیر صمت با مجمع نمایندگان البرز با محوریت طرح آمایش، گفت: مزیت این جلسه آن بود که وزارت صمت به بررسی ظرفیت‌های استفاده نشده پرداخته است و این رویکرد مانع هدر رفت منابع و زمان می‌شود و در نتیجه از ظرفیت موجود نیز نهایت استفاده انجام خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار راهبردی سال مبنی بر «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» می‌توانیم بسیاری از مشکلات تولید و اشتغال را با ظرفیت واحد‌های دانش بنیان حل کنیم.

عباسی یادآور شد: جلسه وزارت صمت بسیار مفید بود و می‌توان امیدوار بود که در بازده زمانی کوتاه از سرمایه‌های موجود حداکثر استفاده را ببریم.

عضو مجمع نمایندگان البرز در خصوص عملکرد وزارت صمت، اعلام کرد: وزارت صمت در ذهن مردم با دو موضوع قیمت خودرو و شهرک‌های صنعتی شناخته شده که در موضوع خودرو گله‌مندی‌هایی وجود دارد، اما در بخش دوم کار‌های خوبی انجام شده است و امیدواریم با روحیه جهادی که در دولت و به ویژه در وزارت صمت وجود دارد شاهد همکاری دوسویه مجلس و دولت برای رفع مشکلات کشور باشیم.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده