تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۲۱
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۲۵۳۲۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
زنگنه در تشریح نشست کمیسیون ویژه جهش تولید:

کدام دستگاه‌ها در خصوص صدور مجوز کسب و کار‌ها عملکرد مناسبی داشته اند؟

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس از ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها صادر کننده مجوز کسب و کار‌ها در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: گزارش نظارتی از عملکرد دستگاه‌ها در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

به گزارش می‌متالز، محسن زنگنه؛ در تشریح نشست روز دوشنبه (۱۴ فروردین ماه) کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس گفت: اولین جلسه کمیسیون جهش تولید با موضوع ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در خصوص سامانه صدور مجوز‌ها با حضور نمایندگانی از وزارتخانه‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، بهداشت، میراث فرهنگی، اقتصاد، صمت، ارتباطات، نیرو، کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، نفت، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و همچنین سازمان‌های محیط زیست و انرژی اتمی، بانک مرکزی، صندوق نوآوری و معاونت علمی ریاست جمهوری و برخی از دستگاه‌ها که صدور مجوز دارند برگزار شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عملکرد تمامی دستگاه‌ها و تعداد مجوز‌های احصا شده و همچنین مجوز‌های به تصویب رسیده در شورای مربوطه وزارت اقتصاد و نحوه اتصال وزارتخانه‌ها به سامانه مجوز‌ها و میزان سهولت کار توسط مشتریان برای ثبت درخواست خودشان جهت دریافت مجوز و همچنین میزان که این فرآیند به طول می‌انجامد در چند شاخص مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس اظهار کرد: نهایتاً مقرر شد گزارش این جلسه و عملکرد دستگاه‌ها به عنوان یک گزارش نظارتی تهیه شده و هفته آینده در صحن علنی مجلس قرائت شود. در میان وزارتخانه‌ها، وزارتخانه‌های اقتصاد، میراث فرهنگی، نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ارتباطات عملکرد بهتری داشتند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده