تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۴۲
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۲۶۲۱۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فیروزی مطرح کرد

قانون صدور مجوز‌های کسب و کار ابزار مهمی در دست دولت برای افزایش انگیزه سرمایه‌گذاران

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قانون صدور مجوز‌های کسب و کار موجب سالم‌سازی سیستم اداری، مبارزه با فساد و حذف امضا‌های طلایی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، حجت اله فیروزی اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی و قانون صدور مجوز‌های کسب و کار دو گام مهم مجلس در راستای تسهیل آغاز فعالیت‌های کسب و کار دانست و گفت: این قوانین موجب سالم‌سازی سیستم اداری، مبارزه با فساد و حذف امضا‌های طلایی می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الزام دولت به ایجاد درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار و همکاری دولت در این زمینه می‌تواند بسیاری از موانع پیش‌روی کسب و کار‌ها را رفع کند، قانون صدور مجوز‌های کسب و کار را ابزار مهمی در دست دولت برای تسهیل فعالیت کسب و کار‌ها و افزایش انگیزه سرمایه گذاران برشمرد.

وی اضافه کرد: هرچند قوانین مجلس موجب تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار می‌شود، اما برای رفع این مشکلات باید بانک‌ها نیز وارد میدان شوند و از ظرفیت‌های خود در قالب ارائه تسهیلات استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه یکی از مسائل و موضوعات مهم در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری، رونق تولید و اشتغالزایی تسهیل فضای کسب و کار است، تصریح کرد: با تسهیل صدور مجوز‌ها نه تنها سرمایه‌گذاران داخلی به سرمایه‌گذاری ترغیب می‌شوند بلکه بستر برای افزایش سرمایه‌گذاری خارجی فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده