تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۲۵۳۳۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رسیدگی به مشکلات چند واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس

‌می‌متالز - در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس به مشکلات برخی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی رسیدگی و تصمیمات لازم برای توسعه، راه‌اندازی دوباره و یا واگذاری آن‌ها گرفته شد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صمت فارس گفت: این واحد‌ها باید نسبت به تعهدات خود در برابر تسهیلات دولتی که به آن‌ها داده می‌شود پایبند باشند و متناسب با شرایط موجود اقتصادی کشور برای راه‌اندازی و توسعه واحد‌های تولیدی تمام تلاش خود را انجام دهند.

وی با بیان این‌که سقف اعتبارات مورد نیاز برخی از واحد‌های تولیدی از توان تمامی بانک‌های استان خارج است، افزود: برای تأمین مالی تکمیل طرح‌های تولیدی نیز کنسرسیوم بانکی تشکیل خواهیم داد تا بتوانیم اعتبارات لازم پروژه‌ها را محقق کنیم.

ایزدی در رابطه با فرآیند انتقال کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز، توضیح داد: براساس آخرین بازدیدی که با حضور مقامات عالی دستگاه قضایی در استان فارس از محل اجرای این پروژه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام شد، تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته و تنها در مرحله تسطیح زمین قرار دارند.

رئیس سازمان صمت فارس در مورد اهمیت توجه سرمایه‌گذاران در فرآیند راه‌اندازی واحد‌های تولیدی، عنوان کرد: در فرآیند سرمایه‌گذاری باید از مشاوران و متخصصان آگاه و مسلط استفاده شود تا در مسائل فنی و اجرایی پروژه‌ها مشکلی به وجود نیاید.

وی تأکید کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده در بسیاری از واحد‌های تولیدی در دست ساخت بسیار قابل توجه بوده و تکمیل و به بهره‌برداری رساندن آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده