تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۹
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۲۵۳۴۱۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

eps مناسب نماد فرآور

‌می‌متالز - فرآور نمادی است که در گروه معدنی قرار دارد، این نماد eps نسبتا خوبی دارد، اما نسبت‌های p به e و p به s این نماد تعریفی ندارد.

به گزارش می‌متالز، فرآوری مواد معدنی ایران طبق تصویر زیر محصول شمش روی را تولید می‌کند که این نوع محصول در بازار جهانی نیز خریداران خوبی دارد.

eps مناسب نماد فرآور

eps مناسب نماد فرآور



فرآور در تایم فریم ماهانه در یک کانال صعودی قرار دارد؛ که طبق تصویر زیر به یک موقعیت حساس برخورده که این نقطه حساس می‌تواند آینده سهم را در هفته‌های جاری مشخص کند. در تصویر زیر در تایم فریم ماهانه کیجون و تنکان به صورت موازی و در یک کراس قرار گرفته‌اند، در صورتی که تنکان زرد رنگ بتواند به سمت بالا رود، کیجون نیز به دنبال او به سمت بالا حرکت کرده و روند صعودی شکل می‌گیرد و در غیر این صورت این نماد نوسانی یا ریزشی خواهد شد.

eps مناسب نماد فرآور



نکته مثبت نمودار ماهانه فرآور شکستن خط روند نزولی بیش از هشت ماهه این نماد است و پیش‌بینی می‌شود این نماد پس از نوسان بتواند روندی صعودی بگیرد.

eps مناسب نماد فرآور



طبق تصویر فوق و در تایم فریم هفتگی نیز فرآور توانسته است یک روند صعودی هفت هفته‌ای را بسازد و حال با یک مقاومت جدی روبه‌رو است.

eps مناسب نماد فرآور


۷۲ درصد سهامداران عمده این نماد حقوقی هستند، جزئیات معاملات حقیقی و حقوقی این نماد در روز سه‌شنبه (دیروز) عبارت است از:


در محدوده منفی


خرید حقیقی: ۱۵۷ هزار سهم
- سرانه: ۷ میلیون تومان
- فروش حقیقی: ۱۵۱ هزار سهم
- سرانه: ۸ میلیون تومان
- خرید حقوقی: ۱۰ هزار سهم
- فروش حقوقی: ۱۶ هزار سهم

در محدوده مثبت


- خرید حقیقی: ۳۱۳ هزار سهم
- سرانه: ۱۸ میلیون تومان
- فروش حقیقی: ۲۷۳ هزار سهم
- سرانه: ۱۲ میلیون تومان
- فروش حقوقی: ۴۰ هزار سهم

این نماد یکی از نماد‌های کوچک بازار سرمایه با ارزش بازار ۱۸۰۰ میلیارد تومان است که بازیگردان دست بازتری برای حمایت از آن دارد، eps این سهم ۱۵۷۶ ریال بوده که برای این سهم قابل توجه است.

در تایم فریم روزانه، اما وضعیت فرآور بهتر است، این نماد در این تایم فریم با یک کندل مثبت قوی بعد از کندل ریزشی مواجه شده و باید منتظر بود این نماد رشد خوبی را تجربه کند.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده