تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۱۸
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۲۶۲۱۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ریسک سرمایه‌گذاری برای فرآور چقدر است؟

‌می‌متالز - توصیه‌هایی برای معاملاتی نماد فرآور را در این تحلیل دنبال کنید.

به گزارش می‌متالز، در دادوستد سهام فرآوری مواد معدنی ایران در حال حاضر حد ضرر برای معامله‌گران کوتاه مدت فعال شده است.

بر اساس این گزارش در تحلیل تکنیکال سهم فرآور آمده است. بعد از واکنش به سطح حمایتی ۱،۹۸۰ تومان، روند رو به رشدی را آغاز نموده و با دستیابی به هدف قیمتی ۳،۶۴۰ تومان وارد فاز اصلاح قیمتی شده است.

در حال حاضر حد ضرر برای معامله‌گران کوتاه‌مدتی فعال شده است. محدوده حمایتی ۲،۶۰۰ تا ۲،۶۶۰ تومان پیش روی روند اصلاحی سهم قرار دارد. باتوجه به رشد قیمتی اخیر و روند اصلاحی سهم، ورود به سهم توصیه نمی‌شود.

بر اساس این گزارش در تحلیل بنیادی شرکت فرآوری مواد معدنی ایران که با نماد معاملاتی فرآور در تالار بورس فعالیت می‌کند آمده است؛ در زمینه تولید ورق و شمش روی فعالیت دارد.

مطابق گزارشات سالانه، درآمد‌های عملیاتی و سود خالص به ترتیب افزایش ۱۱۲٪ و ۱۳۰٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته و شرکت به ازاء هر سهم سود ۲،۴۱۸ ریالی محقق نموده که رشد ۱۳۰٪ نسبت به سال گذشته داشته است.

شرکت دارای موجودی کالای قابل توجهی است که علت اصلی آن انباشته شدن محصول تولیدی بعلت عدم صادرات ناشی از تحریم‌ها می‌باشد. رفع تحریم‌ها موجب بهبود عملکرد شرکت خواهد شد.

مجمع عمومی سالیانه شرکت در ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ برگزار می‌شود و پرداخت سود در ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ خواهد بود. باتوجه به رشد اخیر در قیمت‌های فعلی توصیه‌ای برای ورود به سهم نمی‌شود.

منبع: صدای بورس

عناوین برگزیده