تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۰۲
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۲۵۳۸۰۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت حمل و نقل مجتمع صنایع ریلی بهتاش سپاهان خبر داد:

ارسال اولین محموله تولیدات اصفهان در زمینه شمش فولاد صادراتی / صدور اولین بارنامه ترانزیتی در مجتمع صنایع ریلی بهتاش سپاهان

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت حمل و نقل مجتمع صنایع ریلی بهتاش سپاهان از ارسال اولین محموله تولیدات اصفهان در زمینه شمش فولاد صادراتی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، خیرالله سلیمیان با اعلام خبر صدور اولین بارنامه ترانزیتی و بین المللی به کشور ترکیه، گفت: در بارانداز ترکیبی بهتاش سپاهان که در شرق استان اصفهان قرار دارد به مقصد بندر اسکندرون ترکیه بارگیری و اعزام انجام شد که با ارسال اولین محموله شمش فولادی صادراتی از تولیدات استان صنعتی اصفهان نوید بخش وزش امید، خود باوری و اتکاء به ظرفیت‌های داخلی خواهیم بود.

وی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در کتاب اقدام وعمل افزود: بار‌ها توسط مقام معظم رهبری در کتاب اقدام وعمل اشاره شده است که اگر همت‌ها تجمیع شود و مانع‌ها زدوده شود شاهد رشد و تعالی ایران اسلامی در همه زمینه‌ها خواهیم بود وامید آفرینی می‌تواند باعث موفقیت ایران در گام دوم انقلاب شود.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل مجتمع صنایع ریلی بهتاش سپاهان در اهمیت این صدور بارنامه ترانزیتی برای اولین بار در اصفهان که یکی از شاه راه‌های ریلی و ترانزیتی کشور نیز به حساب می‌آید، بیان کرد: صادرات تولید ملی می‌تواند سفیران صنعتی جمهوری اسلامی ایران به شمار آید که

سلیمیان ادامه داد:شرکت حمل و نقل مجتمع صنایع ریلی بهتاش سپاهان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حمل و نقل ریلی در این زمینه محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهتاش سپاهان با بیان اینکه از حمل ونقل ریلی داخلی و بین المللی بهتاش سپاهان برخوردار است، تصریح کرد: کلیه امکانات ازسمت شمال به جاده ترانزیت اصفهان – یزد – بندرعباس و از جنوب به خط اصلی راه آهن یزد متصل است که دارای ۱۳ کیلومتر خطوط ریلی می‌باشد.

خیرالله سلیمیان گفت: همینطور شرکت بهتاش سپاهان آریا رتبه اول تعمیرات واگن‌های باربری را برای پنج سال متوالی از سال ۱۳۹۵ الی ۱۴۰۰ می‌باشد.

گفتنی است؛ شرکت حمل و نقل مجتمع صنایع ریلی بهتاش سپاهان بزرگترین شرکت حمل ونقل ریلی است که سالانه بخش اعظمی از مواد اولیه کارخانه‌های فولادی کشور و نیز کالا‌های اساسی در زمینه محصولات صادراتی کارخانه‌های فولادی، سیمانی، پتروشیمی و ... را در داخل و خارج از جمله آسیای میانه، ترکیه و دیگر کشور‌های همسایه حمل ونقل می‌کند.

منبع: خبرگزاری موج

عناوین برگزیده