تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۱۱
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۲۵۴۲۰۱
سرویس خبر : صنایع کوچک

بازدید وزیر صنعت از ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد البرز

‌می‌متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت همزمان با سفر رئیس جمهور به استان البرز عصرپنجشنبه از ۲ واحد تولیدی صنعتی فعال در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، «سید رضا فاطمی امین» که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان اشتهارد حضور یافته از روند فعالیت شهرک صنعتی اشتهارد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی کشور بازدید به عمل آورد.

وی در جریان این بازدید روند کاری این ۲ واحد تولیدی که در زمینه ساخت فیلم تک لایه پلی پروپلین و تجهیزات پزشکی فعالیت دارند، مورد بررسی قرار داد.
شهرک صنعتی اشتهارد با بیش از ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی کشور در حال فعالیت است.

اشتهارد در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خرداد ماه سال ۸۹ با هفت شهرستان تابعه از استان تهران منفک و به عنوان استان سی و یکم کشور شناخته شد.

این استان بیش از سه هزارو۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد که بخشی از محصولات تولیدی آن صادراتی می‌باشد.

رئیس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه میهمان استان البرز است.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۸ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ( ایرنا)

عناوین برگزیده