تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۴۳
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۲۵۴۴۷۷
استاندار لرستان عنوان کرد:

لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های راهسازی لرستان

‌می‌متالز - زیویار گفت: امیدواریم در دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های راهسازی و همچنین عملیات ریل گذاری راه آهن در استان تسریع شود.

به گزارش می‌متالز، استاندار لرستان به منظور پیگیری مطالبات مردم استان و مصوبات سفر رئیس جمهور، جلسه‌ای با خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار کرد و اظهارداشت: تکمیل راه‌های ارتباطی و چهار خطه‌های استان از مهمترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بود، چرا که راه‌های ارتباطی یکی از اصول اولیه ایجاد زیرساخت‌ها در استان می‌باشد که با توجه به تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان جهت تکمیل پروژه‌های راهسازی (تکمیل چهارخطه‌های خرم آباد به پلدختر، خرم آباد به کوهدشت، خرم آباد به نورآباد، بروجرد به اشترینان، الیگودرز به اصفهان، ازنا به شازند) و همچنین عملیات ریل گذاری راه آهن در استان، امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد تحول در حوزه راه‌های استان باشیم.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیای مهم لرستان در غرب کشور، بسیار مهم است در بحث اقدامات عمرانی برای ایجاد و تکمیل راه‌های ارتباطی تسریع شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: معاون وزیر راه و شهرسازی در رابطه با تسریع در روند اجرای مصوبات سفر و همچنین تامین قیر رایگان برای آسفالت راه‌های ارتباطی سطح استان قول مساعد داد.

منبع: سفیر افلاک

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده