تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۲۳
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۲۵۵۷۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ایجاد راه دسترسی به طول ۸ کیلومتر جهت معادن خاک رس در خاش

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تا کنون بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در جهت ایجاد راه دسترسی به معادن در شهرستان خاش انجام شده است.

به گزارش می‌متالز، «ایرج حسن پور» در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان خاش که با حضور صالحی فرماندار خاش، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی عضو کارگروه که در محل فرمانداری شهرستان خاش برگزار گردید، اظهارداشت:در جهت حمایت و مانع زدایی از تولید، تا کنون، بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در جهت ایجاد راه دسترسی معادن خاک رس به طول ۸ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۵۰درصد در شهرستان خاش انجام شده است.


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: از محل منابع رونق تولید به میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به جهت تامین سرمایه در گردش به کارخانه سیمان خاش تسهیلات اعطا، شده است.

حسن پور بیان داشت: اولویت ما در استان ایجاد و حمایت از تولید و اشتغال هست، خوشبختانه در حال حاضر شرکت‌های توانمند کشوری در استان اقدام به سرمایه گذاری‌های کلان نموده اند که زمینه ایجاد اشتغال مطلوبی برای استان فراهم خواهد شد.


گفتنی است در این جلسه مباحثی از جمله مشکلات به کارگیری نیرو وسوخت واحد‌های تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری شبستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده