تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۵۳
بازدید: ۲۴۷
کد خبر: ۲۵۶۵۵۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

معدن "کامو" فعالیت معدنی ندارد؛ فقط امور صنعتی انجام می‌شود

‌می‌متالز - رئیس صمت کاشان در واکنش به خبر تسنیم گفت: معدن "کامو" فعالیت معدنی ندارد و فعالیت محدود به فعالیت صنعتی است.

به گزارش می‌متالز، این خبرگزاری در گزارشی تحت عنوان "عدم تمکین معدن منطقه کامو به حکم قضایی توقف فعالیت/ معیشت کشاورزان منطقه در خطر است" به مشکلات معدن در منطقه کامو و چوگان پرداخته شده بود.

این خبر واکنش رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان را در پی داشت و مجید برازنده در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: فعالیت این معدن در منطقه کامو را تحت نظر داریم و هیچ تخلفی در این زمینه مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون معدن یاد شده هیچگونه فعالیت معدنی انجام نمی‌دهد، افزود: فعالیت این معدن به صورت محدود و فقط در بخش صنعتی است و هیچ اقدام معدنی انجام نمی‌دهد و فعالیت صنعتی این واحد نیز به دلیل تعهد به طرف‌های قرارداد است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان ضمن اشاره به جزئیات اقدامات صورت گرفته ابراز داشت: محل دپو سنگ‌های استخراج شده خارج از محدوده چشمه است و فعالیت صنعتی معدن به خالص‌سازی و امور مربوط به موارد مشابه محدود می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت معدن با حکم قضایی تا تعیین تکلیف متوقف است، گفت: فعالیت معدن را زیر نظر داریم و از این رو پس از صدور دستور توقف فعالیت، اقدام معدنی در محل مذکور صورت نگرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده