تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۹
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۲۵۶۸۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جذب ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در بردسکن

‌می‌متالز - با جذب حدود ۳ هزار نفر در معادن منطقه بردسکن، نرخ بیکاری در بردسکن نسبت به سال‌های گذشته بسیار کاهش پیدا کرده است.

به گزارش می‌متالز، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: تعاون در واقع پشتیبان وجذب ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در بردسکن تدارکات جبهه اقتصادی است که در این حوزه هم از کارگر و هم از کارفرما حمایت می‌کند.

مهندس حسین غلامی به جذب ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ توسط کمیته امداد و بهزیستی و مشاغل خانگی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در حوزه تثبیت اشتغال نیز ۶۴ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به اصناف آسیب دیده پرداخت شد.

وی از برگزاری بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته بزرگداشت کار و کارگر در بردسکن خبرداد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار جامعه کارگری و کارفرمایی شهرستان با امام جمعه و فرماندار، تجلیل از ۱۲۰ نفر از کارگران، کارفرمایان، واحد‌های نمونه و گروه‌های کار نمونه و برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از مصرف الکل از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در بردسکن است.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم گفت: با توجه به وجود معادن غنی در حوزه آهن، طلا و مس این شهرستان به یک قطب معدنی در استان تبدیل شده است و همه در سایه وفاق و همدلی برای توسعه اقتصاد و استقلال کشور گام برمی داریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما خراسان رضوی

عناوین برگزیده