تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۵
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۲۵۷۱۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
برای سومین سال متوالی

گروه کاری سیمان کرمان برگزیده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان شد

‌می‌متالز - طی مراسمی با حضور استاندار و مقامات استانی، رئیس و نایب رئیس کمیسون اقتصادی مجلس ونمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی؛ مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از گروه‌ها و واحد‌های نمونه کاری و کارگری، تجلیل بعمل آمد.

به گزارش می‌متالز، فریدون رحمانی مدیرعامل سیمان کرمان در خصوص کسب این افتخار عنوان داشت: طی سال‌های اخیر توجه به حوزه تولیدات دانش بنیان همواره در کانون تصمیم گیری‌ها وسرمایه گذاری‌های مجموعه بوده است و میتوان گفت این شرکت با اقدامات مؤثر وتعریف محصولات و پروژه‌های نو، بعنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز صنعت سیمان؛ سهم درخوری داشته است. از جمله این دستاورد‌ها راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه سیمان و بتن؛ و استراتژی تنوع تولیدات سیمان و بتنی خاص با تکیه بر دانش کارشناسان زبده در کنار فراهم شدن زیرساخت وامکانات به روز وپیشرفته، بوده است.

وی افزود: کسب این موفقیت حاصل عنایت پروردگار، مساعی ارزشمند نیروی انسانی وکادر گروه صنایع سیمان کرمان بویژه واحد کنترل کیفی و تحقیق و توسعه، وصاحبان سرمایه سیمان کرمان است.

نایب رئیس هیات مدیره سیمان کرمان ضمن تبریک هفته کار وکارگر به کارگران وتلاشگران صنعت کشور، حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری بویژه جهت گیری به سوی برآورده سازی شعار سال ۱۴۰۱ با موضوع تولید، دانش بنیان واشتغال آفرین را سرلوحه کلیه تصمیمات، اقدامات وچشم انداز سیمان کرمان دانست وابراز امیدواری کرد با حرکت موثر در این مسیر سکو‌های تعالی و پیشرفت برای صنعت واقتصاد کشور دور از دسترس نخواهد بود.


همچنین رضا فرازمند نماینده گروه کاری نمونه و مدیر آزمایشگاه وکنترل کیفی سیمان کرمان که به همراه سایر اعضای تیم کاری شامل مهندسین نمازیان، رشیدی، نایب لی و شفیعی در مراسم حضور داشتند ضمن تبریک کسب این موفقیت به همکاران خود از مساعدت‌های مدیریت ارشد سیمان کرمان بدلیل ایجاد زیرساخت وفراهم نمودن امکانات لازم در مسیر حرکت به سمت تولیدات دانش بنیان قدر دانی نمود وافزود: خوشبختانه به لطف پروردگار با ایجاد مرکز تحقیق و توسعه سیمان و بتن میتوانیم خدمات قابل توجهی به مراکز علمی- صنعتی ارایه، و بویژه تعامل زیادی با دانشگاه‌ها ودفاتر ارتباط باصنعت این مراکز علمی داشته باشیم.

مدیر تحقیق و توسعه سیمان کرمان افزود: درحال حاضر با تعریف چندین پروژه مهم دانش بنیان در گروه کاری مرکز تحقیقات، همچون تولید سیمان سیلیکو منگنز با هدف ایجاد ارزش افزوده، حفاظت از محیط زیست وحفظ منابع ملی، همچنین تولید آزمایشگاهی ودرنهایت تولید پایلوت وصنعتی سیمان LC۳ که دانش فنی آن فقط در اختیار ۵ کشور دنیا است، بر آنیم در مسیر عمل به شعارسال تولید دانش بنیان واشتغال آفرین نقش خود را در اعتلای نام کشور عزیزمان ایفا نماییم.

شایان ذکر است گروه صنایع سیمان کرمان مفتخراست که برای سومین سال متوالی بعنوان گروه کاری نمونه برگزیده شده است. گروه‌های کاری نمونه سیمان کرمان در سال ۱۳۹۸ بعنوان گروه نمونه سطح استانی و سپس ملی؛ و در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در سطح ملی معرفی شده است.

منبع: سیمان خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده