تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۴۵
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۲۵۷۴۸۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

فسبزوار؛ نوسانی قبل از شروع روند جدید

‌می‌متالز - در روز دوشنبه شاهد عرضه بیشتر حقیقی‌ها بوده ایم و این بدان معناست که هنوز نوسان این سهم ادامه دار است، اما با تمام شدن احتمالی نوسان در فسبزوار باید شاهد یک بازده خوب برای آن باشیم.

به گزارش می‌متالز، فسبزوار یکی از نماد‌های گروه فولادی است که توانسته سودسازی خوبی را انجام دهد، این نماد با دارا بودن eps ۵۲۴۳ یکی از نماد‌های گروه فلزات اساسی است که توانسته نسبت p بر s خوبی در محدوده ۱.۸۵ داشته باشد.

تحلیل قیمتی

فسبزوار از سقف تاریخی خود ۱۰ درصد ریزش کرده است، این سقف تاریخی ۹ ماه پیش رخ داده و این نماد دائم در حال نوسان بوده است.

فسبزوار؛ نوسانی قبل از شروع روند جدید


فسبزوار در ۲ ماه گذشته شاهد حجم مثبت و خوبی بوده و در ماه اخیر یک حجم منفی و البته کم رمق را شاهد هستیم، کندل بسته شده در ماه گذشته شبیه کندل‌های جمع شونده بوده و کندل ماه اخیر نیز یک کندل ضعیف قرمز رنگ است.

فسبزوار؛ نوسانی قبل از شروع روند جدید


شاخص پول هوشمند تایم فریم هفتگی در فسبزوار به حداقل خود رسیده است این شاخص بر روی ۲۰ بوده و به سمت بالا حرکت کرده است.

فسبزوار؛ نوسانی قبل از شروع روند جدید


فسبزوار در تایم فریم روزانه هم همراه با نوسان بوده و این نماد هنوز تکلیف خود را با صعود مشخص نکرده است، این نماد در تایم فریم روزانه حجم‌های مختلفی را تجربه کرده است دو حجم منفی و یک حجم دوشنبه مثبت بوده است، اما در روز چهارشنبه هفته قبل خود با یک حجم بسیار خوب همراه بوده است.

فسبزوار؛ نوسانی قبل از شروع روند جدید


فسبزوار در تایم فریم چهار ساعته نیز نکته‌ای جز نوسان نداشته است، ۸۹ درصد سهامداران عمده این نماد حقوقی هستند و جزئیات معاملات حقیقی و حقوقی فسبزوار در روز چهارشنبه عبارت است از:


در محدوده منفی


خرید حقیقی: ۱.۲ میلیون سهم
سرانه: ۶ میلیون تومان
فروش حقیقی: ۲.۶ میلیون سهم
سرانه: ۶ میلیون تومان
خرید حقوقی: ۱.۴ میلیون سهم
فروش حقوقی: ۴۴۸ سهم


در محدوده مثبت


خرید حقیقی: ۳۰۳ هزار سهم
سرانه: ۸ میلیون تومان
فروش حقیقی: ۵۹۸ هزار سهم
سرانه: ۵ میلیون تومان
خرید حقوقی: ۲۹۵ هزار سهم

در روز دوشنبه شاهد عرضه بیشتر حقیقی‌ها بوده ایم و این بدان معناست که هنوز نوسان این سهم ادامه دار است، اما با تمام شدن احتمالی نوسان در فسبزوار باید شاهد یک بازده خوب برای آن باشیم.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده