تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۵۱
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۲۵۸۳۸۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
درآمد ماهانه این شرکت به ۲۴ میلیارد ریال رسید:

افزایش چشمگیر درآمد تجمیعی در "کگهر"

‌می‌متالز - «کگهر» توانسته طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به آذرماه ۱۴۰۱ مبلغ ۹۵،۷۸۵ میلیارد ریال درآمد درآمد فروش داشته باشد که در واقع نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۸ درصد رشد را تجربه کرده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در گزارش فعالیت منتهی به فروردین‌ماه ۱۴۰۱ (سال منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) مجموع درآمد عملیاتی خود از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲۴،۴۲۳ میلیارد ریال به ثبت رسید. همچنین درآمد شناسایی‌شده "کگهر" در این ماه با افزایش ۱۲۶ درصدی نسبت به سال گذشته خود همراه بود.

افزایش چشمگیر درآمد تجمیعی در
بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه شرکت سنگ‌آهن گهر زمین طی این ماه از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی کشور به دست آمد و میزان سرمایه ثبت‌شده آن نیز، ۲۵،۰۰۰ میلیارد ریال شناسایی شد.

درآمد‌های عملیاتی "کگهر" تا فروردین ۱۴۰۱

بر اساس گزارش، «کگهر» توانسته طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به آذرماه ۱۴۰۱ مبلغ ۹۵،۷۸۵ میلیارد ریال درآمد درآمد فروش داشته باشد که در واقع نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۸ درصد رشد را تجربه کرده است.

بیشترین درآمد ماهانه‌ای که "کگهر" در فروردین ۱۴۰۱ از فروش محصولات به دست آورد، مربوط به «گندله» در بورس کالا بود که با مبلغ ۸،۵۴۵ میلیارد ریال شناسایی شد که نرخ فروش آن ۴ میلیون تومان درازای هر تن به ثبت رسیده است. ضمن اینکه قیمت این محصول نسبت به اسفندماه در روند افزایشی ۱۱ درصدی قرار گرفت.

افزایش چشمگیر درآمد تجمیعی در
طبق گزارش منتشرشده در سامانه کدال، این شرکت توانسته ۱،۰۴۸،۷۰۶ تن از محصولات خود را به فروش برساند که در مقایسه با سال گذشته ۱۸ درصد افزایش فروش را تجربه کرده است.

همچنین محصولات فروش رفته "کگهر" در فروردین‌ماه شامل «کلوخه و کنسانتره سنگ‌آهن، گندله، کنسانتره و گندله بورس کالا، سنگ‌آهن دانه‌بندی شده و گندله صادراتی» بود که عمده‌ترین فروش به «کلوخه سنگ‌آهن» با ۵۶۲،۵۳۴ تن تعلق گرفت که نرخ فروش این محصول طی این دوره ماهانه تقریباً یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده