تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۵۰
بازدید: ۳۸۶
کد خبر: ۲۵۸۸۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مراسم تجلیل و بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در استان تهران پس از دو سال برگزار می‌شود

‌می‌متالز - سرپرست امور صنایع سازمان صمت تهران از برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت روزملی صنعت و معدن خبر داد و گفت: پس از دوسال وقفه در اجرای مراسم تجلیل و بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن به علت شیوع ویروس کرونا، امسال با حضور صاحبان صنایع و تولیدکنندگان شاخص و منتخب استان، این روز را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش می‌متالز، محمدیان افزود: صاحبان صنایع و معدن کاران می‌توانند برای شرکت در این دوره از طریق سایت سازمان صمت تهران به نشانی www.teh.mimt.gov.ir، خانه صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و اتاق بازرگانی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، واحد‌های دانش‌بنیان در این انتخاب در اولویت هستند و داشتن واحد تحقیق و توسعه (R&D) در واحد تولیدی از شاخص‌های کسب امتیاز محسوب می‌شود.

محمدیان یادآور شد: امتیاز و بسته حمایتی ویژه‌ای ازجمله تأمین هزینه حضور در یک نمایشگاه داخلی و یک نمایشگاه خارجی به‌صورت صد درصد رایگان از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی و اولویت در دریافت کمک‌های فنی و اعتباری تبصره ۸ و ثبت سفارش خارج از نوبت توسط سازمان صمت استان برای منتخبان در نظر گرفته شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده