تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۳۱
بازدید: ۶۴۷
کد خبر: ۲۵۸۸۸۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت خودرو امروز ۲۷اردیبهشت ۱۴۰۱/ پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

‌می‌متالز - نوسان در قیمت خودرو همچنان ادامه‌دار است. کارشناسان معتقدند با آزادسازی واردات خودرو به کشور ممکن است قیمت خودرو‌های خارجی تغییر کند.

به گزارش می‌متالز، قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۷اردیبهشت ۱۴۰۱ با توجه به آمار‌ها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۷اردیبهشت ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ به ۲۰۸ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته سه میلیون تومان کاهش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت ۵۰۹ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته سه میلیون تومان کاهش داشت داشت و به قیمت ۳۸۳ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو‌های پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ‌بک پلاس به ۲۱۵ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز سه میلیون تومان کاهش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون به قیمت ۳۱۷ میلیون تومان معامله می‌شود. خودروی پژو ۲۰۶ تیپ پنج با دو میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، در بازار کشور به نرخ ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

پژو پارس اتوماتیک نیز به ۴۵۵ میلیون تومان رسید.

تارا اتوماتیک نیز امروز در بازار ۶۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۷اردیبهشت ۱۴۰۱/ پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

امیرحسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: با آزادسازی واردات خودرو به کشور پیش‌بینی می‌شود به صورت موقت بازار واکنش نشان دهد. هر چند به نظر می‌رسد بازار دیگر متاثر از این اخبار نباشد. اما قیمت خودرو‌های خارجی ممکن است کاهش یابد. اما در مجموع قیمت خودرو‌ها تغییری نمی‌کند. مگر اینکه بازار در وضعیت رکود قرار گیرد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده