تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۴۳
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۲۵۹۴۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تسهیل نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری با توسعه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی

تسهیل نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری با توسعه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی
‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: نظارت بر بازار با توسعه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های غیر از اقلام اساسی هدفمندی یارانه‌ها، تسهیل شده است.

به گزارش می‌متالز، رستمی افزود: سامانه ستاد پاسخگویی به شکایات مردمی از امروز به سامانه ملی متصل و مشکلات آن رفع شد و این سامانه اکنون به‌صورت هم‌زمان می‌تواند ۳۰ تماس‌گیرنده شماره ۱۲۴ را به کاربران صمت متصل کند.

وی ادامه داد: تماس‌ها با سامانه پاسخگویی ۱۲۴ در هفته اخیر پنج برابر بیشتر شده است و اکنون روزانه حدود ۴۰۰ تماس تلفنی با این سامانه برقرار می‌شود.

رستمی تصریح کرد: درروش جدید، تماس‌گیرنده با دریافت پیامک از روند رسیدگی و نتیجه شکایت خودآگاه می‌شود و بازرسان صمت با حضور در بازار ظرف یک ساعت به شکایات مردمی رسیدگی می‌کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده