تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۷
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۲۵۹۸۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تأکید معاون بازرسی اداره کل صمت خراسان جنوبی بر ممنوعیت افزایش قیمت کالا و خدمات در استان

‌می‌متالز - معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان جنوبی بر ممنوعیت هرگونه افزایش قیمت بی‌ضابطه و بدون طی کردن فرآیند‌های قانونی برای انواع کالا و خدمات در استان تأکید کرد.

به گزارش می‌متالز، علی تهوری گفت: تمامی اتحادیه‌های صنفی و کارخانه‌های تولیدی استان در صورت لزوم باید در چارچوب قوانین ابلاغ‌شده و با هماهنگی سازمان صمت، فرآیند‌های قانونی را در خصوص افزایش قیمت کالا و یا خدمات خود طی کنند.

وی ادامه داد: هرگونه درخواست افزایش قیمت کالا و خدمات در جلسات کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان و با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط موردبررسی قرار می‌گیرد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان جنوبی با اشاره به افزایش چند برابری جرائم تعزیراتی تصریح کرد: در صورت مشاهده افزایش قیمت از سوی واحد‌های تولیدی و صنفی بدون دریافت مجوز، برخورد قانونی و قاطع با متخلفان صورت خواهد گرفت.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد