تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۲۶
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۶۰۸۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون وزیر صمت:

عزم دولت و وزارت صمت تکمیل پروژه‌های بر جای مانده از ادوار گذشته در کشور است

‌می‌متالز - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت در نشست هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران حوزه صنعتی شهرستان ایرانشهر گفت: عزم دولت سیزدهم و وزارت صمت این است که پروژه‌های نیمه‌کاره به‌جامانده از ادوار گذشته در کشور را تکمیل کند و اجرای ۱۰۶ پروژه و برنامه تحولی ویژه صنعتی، معدنی و تجاری در کشور نشان از اراده وزارت صمت برای تحول در حکمرانی این بخش‌ها و خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی دارد.

به گزارش می‌متالز، محمدجواد حاجی حسینی با اشاره به نقش همیاری عمومی در به ثمر رسیدن پروژه‌های تحولی وزارت صمت، افزود: مطالبه درست می‌تواند نقش بسیار مهمی در به ثمر رسیدن پروژه‌های صنعتی در سطح کشور داشته باشد.

وی ضمن تشکر از زحمات نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در مورد پیگیری مطالبات عمومی مردم از وزارت صمت، تصریح کرد: پیگیری مکرر مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی سطح حوزه انتخابیه و حتی استان از سوی نمایندگان مجلس، نشان از سخت‌کوشی و هوشمندی آنان دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت با تأکید بر نقش محوری رسانه در نشان دادن دستاورد‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف، بیان کرد: همه جامعه باید از به ثمر رسیدن پیگیری‌های مردمی مطلع شود تا اعتماد عمومی نسبت به دولت خدمتگزار هرروز بیشتر شود.

حاجی حسینی بابیان این نکته که وانهادن امور به افراد و نهاد‌های دیگر و از سر واکردن وظایف محوله، بزرگ‌ترین خیانت یک مسوول در کشور است در مورد اهمیت و ضرورت خدمت به مردم سیستان و بلوچستان، گفت: ما ازنظر اخلاقی، شرعی و عرفی به مردم شریف سیستان و بلوچستان و به‌ویژه ایرانشهر مدیون هستیم و به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب در هر جایگاهی که هستیم باید همان‌جا را مرکز دنیا دانسته و برای تحقق اهداف و پیشرفت واقعی با امید و انگیزه تلاش کنیم.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده