تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۳۵
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۲۶۱۱۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان میاندوآب

صمت میاندوآب در ۲ ماهه گذشته

‌می‌متالز - سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان میاندوآب اظهار کرد: در حال حاضر در این شهرستان ۱۸۶ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال در حال فعالیت می‌باشند که زمینه اشتغال مستقیم برای ۵ هزار و ۵۸۳ نفر در این واحد‌ها فراهم شده است.

به گزارش می‌متالز، اکبر اسدی گفت: در حال حاضر در این شهرستان ۱۸۶ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال در حال فعالیت می‌باشند که زمینه اشتغال مستقیم برای ۵ هزار و ۵۸۳ نفر در این واحد‌ها فراهم شده است.

وی افزود: در شهرستان میاندوآب ۳۰ معدن دارای پروانه معتبر بهربرداری وجود دارد که سالانه ۴۶۵ هزار و ۸۵۰ تن انواع مواد معدنی از این معادن استخراج می‌شود که فعالیت این معادن زمینه اشتغال مستقیم را برای ۲۷۵ نفر از اهالی میاندوآب را فراهم ساخته است.

اسدی تصریح کرد: بیش از ۱۲ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب دارای اعتبار در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که زمینه اشتغال را برای بیش از ۲۵ هزار نفر فراهم ساخته اند و طی ۲ ماهه نخست سال جاری ۲۳۲ پروانه کسب برای واحد‌های صنفی تازه تأسیس صادر شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان میاندوآب عنوان کرد: در راستای نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی و غیر صنفی از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه ۳۱۸ مورد بازرسی انجام و ۱۴۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردیده است.

اسدی خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از سوی واحد‌های صنفی و غیر صنفی اعم از گرانفروشی، احتکار، قاچاق، عدم عرضه و ... را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ با ما در میان بگذارند تا در اولین فرصت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده