به گزارش میمتالز، سیدعلی تقوی در دهمین گردهمایی مدیران شبکه نمایندگیهای مراکز آموزش بازرگانی به اهداف، سیاستها و دیدگاههای موسسه نسبت به نمایندگیهای مراکز آموزش بازرگانی استانها اشاره کرد.
وی از نمایندگیهای مراکز آموزش بازرگانی استانها خواست تا دورههای کوتاه مدت و بلندمدت مدیریت لجستیک، کلینیک مشاوره، بازاریابی و فروش را در دستور کار خود قرار دهند.
دستیار ویژه رییس موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی افزود: مدیران نمایندگیها مراکز آموزش بازرگانی استانها باید بر اساس و متناسب با نیازهای کشور دورههای آموزشی برگزار کنند و از برگزاری دورههای غیرکاربردی اجتناب کنند.
وی بر برپایی دورههای ثبت سفارش و آشنایی کاربران برای ورود به معاملات اقتصادی پربازده مانند مناقصه و مزایده تاکید کرد و افزود: با این اقدامات شاهد اتفاقات خوبی در فرایند بازاریابی و ثبت سفارش خواهیم بود.
منبع: راه امروز