تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۳۷
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۲۶۰۴۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تقویت رابطه نمایندگی‌های مراکز آموزش بازرگانی استان‌ها با سازمان‌های صمت

‌می‌متالز - سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل و دستیار ویژه رییس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی نمایندگی‌های مراکز آموزش بازرگانی استان‌ها را بازوی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت هر استان دانست و گفت: این مراکز باید حلقه واصل بین دانشگاه‌ها و بخش‌های اقتصادی کشور باشند.

به گزارش می‌متالز، سیدعلی تقوی در دهمین گردهمایی مدیران شبکه نمایندگی‌های مراکز آموزش بازرگانی به اهداف، سیاست‌ها و دیدگاه‌های موسسه نسبت به نمایندگی‌های مراکز آموزش بازرگانی استان‌ها اشاره کرد.

وی از نمایندگی‌های مراکز آموزش بازرگانی استان‌ها خواست تا دوره‌های کوتاه مدت و بلندمدت مدیریت لجستیک، کلینیک مشاوره، بازاریابی و فروش را در دستور کار خود قرار دهند.

دستیار ویژه رییس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی افزود: مدیران نمایندگی‌ها مراکز آموزش بازرگانی استان‌ها باید بر اساس و متناسب با نیاز‌های کشور دوره‌های آموزشی برگزار کنند و از برگزاری دوره‌های غیرکاربردی اجتناب کنند.

وی بر برپایی دوره‌های ثبت سفارش و آشنایی کاربران برای ورود به معاملات اقتصادی پربازده مانند مناقصه و مزایده تاکید کرد و افزود: با این اقدامات شاهد اتفاقات خوبی در فرایند بازاریابی و ثبت سفارش خواهیم بود.

منبع: راه امروز

عناوین برگزیده