تاریخ: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۷
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۲۶۰۵۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تحلیل صفر تا صدی شهرستان‌ها در حوزه صنعت، معدن و تجارت از وظایف اصلی روسای ادارات صمت شهرستان است

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در دیدار با روسای ادارات شهرستانی اظهار کرد: در عمل به مسئولیت سازمانی همه تابع قانون و مجری نص صریح قانون هستیم و در عمل به وظایف خود نباید از متن قانون عدول کنیم.

به گزارش می‌متالز، عبدالحمید سرتیپی در دیدار با روسای ادارات شهرستانی گفت: در عمل به مسوولیت سازمانی همه تابع قانون و مجری نص صریح قانون هستیم و در عمل به وظایف خود نباید از متن قانون عدول کنیم.

وی افزود: جهت ارتباط بیشتر و رسیدگی دقیق و فوری به مشکلات و مسائل شهرستان‌ها قسمت امور شهرستان‌ها را در اداره کل صمت استان ایجاد خواهیم کرد که روسای ادارات شهرستانی باید بصورت هفتگی عملکرد و مشکلات موجود در حوزه و شهرستان خود را به مسوول امور شهرستان‌ها ارسال کنند.

سرتیپی تصریح کرد: عملکرد و اقدامات روسا و کارشناسان ادرات شهرستانی باید سیستمی باشد و در راستای رسیدن به اهداف مشخص و تعیین شده برای اداره کل صمت استان از سوی وزارت صنعت، معدن وتجارت بایستی همه روسا و کارشناسان با تمام توان پای کار باشند.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: رعایت نظم و انضباط کاری و اداری جزو اولویت‌ها می‌باشد و باید از سوی همه کار کنان صمت استان رعایت شود که در غیر اینصورت با فرد یا افراد خاطی مطابق قانون رفتار خواهد شد.

سرتیپی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب و بهتر روسای شهرستانی بیشتر با فرمانداران شهرستان‌ها ارتباط و همکاری بیشتر جهت داشته باشند و این همکاری‌ها باید در چهارچوب قانون و در حد اختیارات و وظایف اداری صورت گیرد.

سرپرست اداره کل صمت استان با اشاره به اهمیت حوزه صنعت و معدن در ایجاد اشتغال و ثروت آفرینی گفت: حمایت از تولید کنندگان وظیفه ذاتی وزارت صمت می‌باشد، ولی حمایت از واحد‌های تولیدی صنعتی باید در چهار چوب مقررات و ضوابط قانونی باشد و همکاران باید در اظهار نظر‌های کارشناسی دقت لازم را در انجام وظایف قانونی خود بکار گیرند.

سرتیپی افزود: بازدید از واحد‌های راکد مستقر در شهرستان‌ها و عارضه یابی جهت حل مشکلات آن‌ها بایستس در دستور کار رئسای شهرستانی‌ها قرار گرفته و به جد پیگیر امورات مربوطه باشند.

تکریم ارباب رجوع و رفتار محترمانه با مراجعیین توصیه پایانی سرپرست اداره کل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی در جمع روسای ادارات شهرستانی استان بود.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی

عناوین برگزیده