تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۳۴
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۶۱۰۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شهرداری خرم آباد نیازمند معدن شن و ماسه است

‌می‌متالز - شهردار خرم‌آباد گفت: با توجه به وسعت شهر، وضعیت نامناسب معابر و آسفالت سطح شهر، شهرداری خرم آباد نیازمند معدن شن و ماسه می‌باشد.

به گزارش می‌متالز، در پنجاه و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر خرم آباد، سعید فتوحی گفت: با توجه به وسعت شهر خرم آباد که ۴ هزار و ۳۰۰ هکتار است و وضعیت نامناسب معابر، آسفالت سطح شهر می‌طلبد که شهرداری معدن شن و ماسه داشته باشد که بتواند خدمات‌های خوبی را به شهروندان ارائه کند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان جهت شن و ماسه برای آسفالت سطح شهر و امسال هم ۳ میلیارد تومان خریداری شده که با توجه به نقدینگی کم شهرداری هزینه زیادی صورت گرفته است.

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: انتظار می‌رود سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجوز معدن شن و ماسه را برای شهرداری صادر کند تا از مشکلات شهر کاسته شود.

فتوحی با اشاره به ضایعاتی‌های سطح شهر خرم آباد اظهار کرد: عمده مشکل در سطح شهر خرم آباد ضایعاتی‌ها می‌باشند که چهره و مبلمان شهر را مخدوش کرده و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و می‌طلبد که سازمان صمت و منابع طبیعی با همکاری شهرداری یک مکانی مشخص خارج از شهر بعنوان شهرک ایجاد کنند تا انتقال ضایعاتی در آن صورت بگیرد.

وی افزود: ضایعاتی‌ها در سطح شهر موجب ناامنی و سرقت بسیاری از مبلمان شهری و دستگاه‌ها دولتی شده اند که اگر در خارج از محدوده شهر باشند این امنیت ایجاد خواهد شد.

منبع: رکنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده