تاریخ: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۲۶۱۲۳۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
پرفروش‌ترین محصول ذوب شناسایی شد:

رشد ۴۵ درصدی ذوب آهن در بخش «تیرآهن»

‌می‌متالز - بیشترین مقدار فروش را «تیرآهن (داخلی)» با ۶۷ هزار و ۷۲ تن به خود اختصاص داده که نسبت به ماه گذشته درروند صعودی ۴۵ درصدی قرارگرفته است.

به گزارش می‌متالز، مقدار فروش محصولات ذوب‌ آهن اصفهان در اردیبهشت‌ماه سال جاری ۲۴۶ هزار و ۶۳۳ تن اعلام شد که ۱۵۴ هزار و ۸۲۹ تن از محصولات در بازار داخلی و مابقی آن به مقدار ۹۱ هزار و ۸۰۴ تن نیز در بازار صادراتی به فروش رسید.

در این راستا بیشترین مقدار فروش را «تیرآهن (داخلی)» با ۶۷ هزار و ۷۲ تن به خود اختصاص داده که نسبت به ماه گذشته درروند صعودی ۴۵ درصدی قرارگرفته است.

همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه مقدار فروش تجمیعی محصولات این شرکت فولادی برابر با ۴۴۹ هزار و ۶۰ تن به ثبت رسیده که عمده‌ترین مقدار فروش در این بازه زمانی در اختیار «شمش کالایی (صادراتی)» با ۱۱۹ هزار و ۸۹۸ تن قرار گرفت.

طبق این گزارش، مقدار فروش محصولات ذوب‌ آهن در اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به فروردین‌ماه ۲۲ درصد رشد پیداکرده و البته نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۸ درصد افزایش فروش را از خود بر جای گذاشته است. این روند افزایشی می‌تواند نتایج خوبی را برای سهامداران شرکت به‌خصوص در فصل برگزاری مجامع داشته باشد.

رشد ۴۵ درصدی ذوب آهن در بخش «تیرآهن»
در این راستا فروش تجمیعی صادراتی "ذوب" تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برابر با ۱۹۴ هزار و ۶۹۵ تن اعلام شد، همچنین در دومین‌ماه سپری‌شده از سال مالی بیشترین نرخ فروش "ذوب" مربوط به محصول «ریل (بازار داخلی)» با نرخ ۲۴ میلیون و ۹۳۲ هزارتومان اعلام شد که در حدود ۴۵ میلیارد تومان برای این شرکت فولادی درآمدزایی داشته است. در این راستا نرخ فروش محصول ۷۰ درصد افزایش سالانه را تجربه کرد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده