تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۰
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۲۶۱۹۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سمنان از دو واحد صنعتی

‌می‌متالز - مدیرکل سازمان صمت سمنان گفت: برای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی، استاندار و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از واحد‌های صنعتی رویان دارو و کندر در شهرستان سمنان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد‌ها قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، علی تشنه دل افزود: شرکت رویان دارو با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۹۴ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن دارو‌های مورد مصرف دام و طیور به‌صورت پودر و مایع و انواع دارو‌های تزریقی دام و طیور را دارد.

وی تصریح کرد: در حدود ۱۶۹ قلم داروی مورد مصرف دام و طیور در این واحد صنعتی تولید می‌شود و توانسته است زمینه اشتغال ۴۸۰ نفر را فراهم کند.

علی تشنه دل ادامه داد: شرکت کندر با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه بیش از ۳۳۴ هزار تن انواع مایعات و شوینده‌های بهداشتی، انواع ظروف پلاستیکی، انواع پودر لباسشویی، صابون و خمیردندان و ۲ میلیون و ۵۰۰ عدد ضدعفونی‌کننده دست بر پایه الکل را دارد.

مدیرکل صمت سمنان اضافه کرد: تولیدات محصولات متنوع برای تکمیل سبد کالای تولیدی باکیفیت بالا، داشتن برند معرف ثبت و شناخته‌شده و اشتغال بالا از ویژگی‌های شاخص این واحد تولیدی به شمار می‌رود و زمینه اشتغال حدود ۴۰۰ نفر را فراهم کرده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده