
در گفتوگوی اختصاصی «میمتالز» با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) عنوان شد:
به گزارش میمتالز، وی اظهار کرد: بررسیها نشان داد که در واقع این حادثه به دنبال مجموعهای از بیاحتیاطیها، بیمبالاتیها و عدم توجه به نظامات و مقررات دولتی و سوء مدیریت رخ داده است. سرعت قطار، نحوه استفاده از بیل مکانیکی و راننده قطار و راننده بیل مکانیکی که در نحوه ورود و قراردادهای آنان نیز جای بحث است از یکسو و مدیریت شرکت راهآهن شرق که مدیریت مطلوبی برای پیشگیری از این حوادث نداشته است، از سوی دیگر منجر به چنین حادثه تلخی شده است.
منبع: دنیای اقتصاد