تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۰۱
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۲۶۲۹۰۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
در ماه می‌رقم خورد؛

تولید فولاد خام چین بیش از پیش کاهش یافت

‌می‌متالز - بر اساس داده‌های منتشر شده توسط اداره ملی آمار چین (NBS) در روز چهارشنبه ۱۵ ژوئن، تولید فولاد خام و تولید فولاد نهایی چین در ماه می‌نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

تولیدات فولاد چین

به گزارش می‌متالز، فولاد خام: چین در ماه می‌سال جاری ۹۶.۶۱ میلیون تن فولاد خام تولید کرده که ۳.۵ درصد نسبت به می ۲۰۲۱ کاهش داشته، همچنین ۴.۱۳ درصد نسبت به آوریل ۲۰۲۲ افزایش یافته است.

فولاد گرم: چین در ماه می‌سال جاری ۸۰.۴۹ میلیون تن فولاد گرم تولید داشته که افزایش ۴.۸۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه در ماه گذشته و افزایش ۲.۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تجربه کرده است.

فولاد نهایی: چین در ماه می‌سال جاری ۱۲۲.۶۱ میلیون تن فولاد نهایی تولید کرده که، کاهش ۲.۳ درصدی را نسبت به مدت شابه سال قبل و افزایش ۶.۷۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه در ماه گذشته تجربه کرده است.

تولید فولاد چین از ژانویه تا می‌فولاد خام: تولید فولاد خام چین از ژانویه تا می ۴۳۵.۰۲ میلیون تن بوده است که نسبت به سال گذشته ۸.۷ درصد کاهش داشته است.

فولاد گرم: تولید فولاد گرم چین از ژانویه تا می ۳۶۰.۸۷ میلیون تن بوده است که کاهش ۵.۹ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است.

فولاد نهایی: تولید فولاد نهایی چین از ژانویه تا می ۵۴۹.۳۱ میلیون تن بوده است که نسبت به سال قبل ۵.۱ درصد کاهش داشته است.

اداره ملی آمار چین همچنین داده‌های ژانویه تا ماه می‌را برای صنایع اصلی پایین دستی فولاد در روز چهارشنبه منتشر کرد.

شروع ساخت و ساز جدید بر اساس مساحت: شروع ساخت و ساز جدید در چین بر اساس مساحت ۵۱۶.۲۸ میلیون متر مربع بوده است که، کاهش ۳۰.۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است.

سرمایه گذاری در زیرساخت: سرمایه گذاری در زیرساخت‌های چین ۶.۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

منبع: آرتان پرس

عناوین برگزیده