تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۴۴
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۲۶۳۵۹۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آلودگی پایانه بار معدن سیرجان/ چرا سلامتی رانندگان مهم نیست؟

‌می‌متالز - این پایانه در مجاورت سنگ شکن و خط تولید گندله (سمت چپ خط تولید گندله و سمت راست سنگ شکن) قرار دارد.

به گزارش می‌متالز، یک راننده کامیون شرایط آلودگی هوای پایانه بار سیرجان را بسیار خطرناک توصیف کرد و گفت: چرا وضعیت سلامتی رانندگان برای مسوولان مهم نیست؟

 حسین ادیب راننده کامیون دار عنوان کرد: پایانه بار سیرجان در منطقه معدن گل گهر سیرجان واقع است و روزانه حدود ۱۰۰۰ راننده کامیون برای گرفتن حواله و بارنامه به این مکان مراجعه ‌می‌کنند.

وی افزود: این پایانه در مجاورت سنگ شکن و خط تولید گندله (سمت چپ خط تولید گندله و سمت راست سنگ شکن) قرار دارد که همین امر به آلودگی شدید هوا در پایانه مذکور منجر شده است.

این راننده کامیوندار عنوان کرد: اگرچه این آلودگی موجب اذیت و آزار رانندگان سیرجانی نیز می‌شود، اما آن دسته از رانندگان غیربومی که مدت زمان زیادی باید در انتظار حواله بارگیری یا گرفتن بارنامه در این محل باشند به شدت در معرض انواع بیماری‌ها و مضرات این آلودگی قرار دارند.

ادیب با بیان این که محل ایجاد پایانه بخ دلیل همجواری با دستگاه سنگ شکن و خط تولید گندله، مناسب نبوده است، خاطرنشان کرد: این پایانه مملو از خاک و غبار است و پارکینگ‌ها و سرویس‌های بهداشتی نیز از این مشکل مصون نیست به طوریکه سرویس‌های بهداشتی به شدت کثیف است.

او با طرح این پرسش که چرا سلامت رانندگان برای مسوولین مهم نیست، گفت: آیا همه شهر‌ها چنین پایانه‌ای دارند؟

عکس و فیلم ارسالی این راننده به تین نیوز را ببینید:

آلودگی پایانه بار معدن سیرجان/ چرا سلامتی رانندگان مهم نیست؟

پایانه سیرجان آلودگی هوا در پایانه معدن گل گهر سیرجان

تعداد بازدید : 0

منبع: تین نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده