تاریخ: ۰۲ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۲۰
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۲۶۳۷۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پیش از ورود به مجمع این گزارش را بخوانید:

شرکت‌هایی که ابتدای هفته آینده به مجمع می‌روند

‌می‌متالز - شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس که قرار بود مجمع عمومی فوق‌العاده آن در این تاریخ برگزار شود لغو شد، شرکت ریل گردش ایرانیان نیز با همین موضوع دست‌وپنجه نرم می‌کند و مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت نیز برگزار نخواهد شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت‌هایی که در چهارمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی خواهند داشت شامل شرکت‌های لیزینگ کارآفرین، فرآورده‌های سیمان شرق، سایپا شیشه، دلیجان طلایی شکوه پارس، صنعتی بوتان، ملی سرب و روی، ریل گردش ایرانیان خواهند بود.

گفتنی است که شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس که قرار بود مجمع عمومی فوق‌العاده آن در این تاریخ برگزار شود لغو شد، شرکت ریل گردش ایرانیان نیز با همین موضوع دست‌وپنجه نرم می‌کند و مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت نیز برگزار نخواهد شد.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام‌برده شد، گزارش عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

لیزینگ کارآفرین

شرکت لیزینگ کارآفرین در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را پس از کسر مالیات ۶۱ میلیارد تومان به ثبت رساند و "ولکار" بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۴۰۹ ریال سود کسب کرد، این شرکت از عملیات لیزینگ ۱۳۲ میلیارد تومان درآمد به دست آورد که نسبت به سال مالی گذشته ۱۵ درصد افزایش پیداکرده است.

مجمع عمومی عادی سالانه ولکار در تاریخ ۴ تیرماه، ساعت ۱۰ صبح آغاز شروع خواهد شد و گفتنی است که این شرکت در سال مالی گذشته ۴۹ درصد از سود تقسیمی را به سهامداران خود پرداخت کرد.

فرآورده‌های سیمان شرق

شرکت "کفرآور" در آخرین اصلاحیه‌ای که برای آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده خود در سامانه کدال به ثبت رساند، از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۴ تیرماه برگزار می‌شود.

سایپا شیشه

شرکت سایپا شیشه که سال مالی آن منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، در تاریخ ۴ تیرماه سال جاری مجمع عمومی عادی سالانه برگزار خواهد کرد، "کساپا" در آخرین صورت مالی حسابرسی‌شده خود میزان سود خالصی که از خود بر جای گذاشت تقریباً ۴ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم نیز ۱۸۱ ریال سود کسب کرد.

میزان درآمدی که طی سال مالی گذشته از فروش و ارائه خدمات به دست آورد برابر با مبلغ ۲۱۴ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه ۵۶ درصد رشد را تجربه کرد.

"کساپا" در سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۳۹۹ سود خالصی که در ازای هر سهم شناسایی کرد برابر با ۲۱۴ ریال بود و از این مقدار سود به سهامداران پرداختی نداشت، همچنین در ادامه لازم به ذکر است که این شرکت در تاریخ ۴ تیرماه ۱۴۰۱ مجمع عمومی فوق‌العاده‌ای نیز در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار خواهد کرد.

دلیجان طلایی شکوه پارس

شرکت "حشکوه" در پایان سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰، در ابتدای هفته آینده مجمع خود را برگزار خواهد کرد و میزان سود تقسیمی برای سهامداران را به تصویب می‌رساند.

در سال مالی گذشته شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس میزان سود خالص خود را ۱۰ میلیارد تومان شناسایی کرد و در ازای هر سهم نیز ۶۰ ریال سود کسب کرد، میزان درآمدی که این شرکت طی این دوره یک ساله از خود بر جای گذاشت ۳۶ میلیارد تومان است که در مقایسه با سال گذشته رشد چشمگیر ۱،۹۰۴ درصدی را شاهد بود.

شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس تصمیماتی که در مجمع سال گذشته به تصویب رساند تقسیم سود ۲۰ ریالی بود و از این مقدار سود ۱۵ درصد پرداختی به سهامداران خود داشت.

صنعتی بوتان

شرکت صنعتی بوتان در آخرین صورت مالی حسابرسی‌شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد برابر با ۱۳۵ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۱،۹۱۸ ریال سود حاصل کرد، مجموع درآمد عملیاتی این شرکت ۴ هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان بود که رشد ۴۷ درصدی را نسبت به سال مالی گذشته تجربه کرد.

تصمیمات مجمع عمومی سالانه شرکت صنعتی بوتان مبنی بر آن بود که سود خالصی که در ازای هر سهم ۳،۶۵۴ ریال سود تقسیم کرد و ۶۰ درصد از آن به سهامداران پرداخت شد، حال مجمع عمومی سالانه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ در تاریخ ۴ تیرماه ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

ریل گردش ایرانیان

شرکت ”حگردش” در صورت مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ سود خالصی که از خود بر جای گذاشت برابر با ۵ میلیارد تومان است، این شرکت در ازای هر سهم نیز ۳۲ ریال سود شناسایی کرد، مجموع درآمد عملیاتی که این شرکت طی دوره یک‌ساله به ثبت رساند تقریباً نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان بود، مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت در ابتدای هفته آینده برگزار و ساعت برگزاری آن نیز ۱۵ اعلام شد.

ملی سرب و روی

شرکت ملی سرب و روی در تاریخ ۴ تیرماه به مجمع عمومی سالانه خواهد رفت و پس از ان نیز مجمع عمومی فوق‌العاده تشکل خواهد داد، این شرکت در اخرین صورت مالی که در سامانه کدال بارگزاری کرد میزان سود خالص خود را ۱۱۰ میلیارد تومان به ثبت رساند و در ازای هر سهم ۹۹ ریال سود شناسایی کرد.

مجموع درآمدی که فسرب در پایان سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشت برابر با ۶۲۲ میلیارد تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش را شاهد بود، این شرکت تصمیماتی که در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که ۴،۴۳۰ ریال کند و از این مقدار سود ۲۸ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده