تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۴۶
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۲۶۵۶۵۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کشف ۷ هزار تن سیمان احتکار شده در کاشان

‌می‌متالز - فرمانده انتظامی کاشان از کشف ۷ هزارتن سیمان احتکار شده به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح‌های نظارت بر واحد‌های صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان از فعالیت فردی در زمینه احتکار سیمان در یک انبار فروش سیمان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی با هماهنگی مرجع قضایی، انبار مذکور را شناسایی و در بازرسی مشترک با نمایندگان اداره تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت از این محل ۷ هزار تن سیمان احتکارشده به ارزش بالغ بر یکصد میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی کاشان در تشریح این خبر تصریح کرد: در این خصوص انبار فروش سیمان پلمب، فرد محتکر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کاکاوند در پایان خاطرنشان کرد: هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالا‌های اساسی، ارزاق و دیگر نیازمندی‌های مردم ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان است و پلیس با قاطعیت براساس مقررات با متخلفان برخورد می‌کند.

منبع: پایگاه خبری اهل کاشانم

عناوین برگزیده