تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۶
بازدید: ۶۸۹
کد خبر: ۲۲۵۵۰۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کشف ۳۷ تن سیمان احتکار شده در کبودراهنگ

‌می‌متالز - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف ۳۷ تن سیمان احتکار شده در یک انبار مسکونی در کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش می‌متالز، داریوش جودکی اظهار کرد: ۳۷ تن سیمان به جای عرضه در بازار، در انبار منزل مسکونی در کبودراهنگ دپو شده بود.
وی با بیان اینکه این کشف با همکاری تعزیرات حکومتی، اداره صمت و نیروی انتظامی شهرستان انجام شده و پرونده هم اکنون در حال رسیدگی است، افزود: حسب گزارش‌های رسیده در گشت مشخص شد یک واحد صنفی مصالح فروشی پس از دریافت سیمان از کارخانه و عرضه به نرخ مصوب، آن را در منزل خود احتکار کرده است.
جودکی تصریح کرد: پس از مراجعه یکی از اعضای تیم به عنوان خریدار، فروشنده از عرضه سیمان امتناع و از بازکردن درب انبار‌ها خودداری کرد.
وی افزود: این مصالح فروشی در مجاورت منزل مسکونی بود و پس از باز شدن درب حیاط مقدار زیادی سیمان مشاهده شد که پس از صورت جلسه پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی این شهرستان به اتهام احتکار ۳۷ تن سیمان تشکیل و متهم احضار شد و پرونده هم اکنون در حال رسیدگی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ضمن تشکر از اصناف قانونمند ومتعهد تصریح کرد: با واحد‌هایی که قصد سوء استفاده ازموقعیت بازار را دارند با قاطعیت برخورد می‌کنیم وآماده دریافت گزارشات مردم عزیز از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t ۱۳۵.ir هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده