تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۰۹
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۲۲۲۲۵۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

یک انبار سیمان احتکار شده در دهگلان کشف شد

‌می‌متالز - فرمانده انتظامی شهرستان دهگلان گفت: ماموران این شهرستان موفق به کشف بیش از ۹۰۰ کیسه سیمان احتکار شده در یک انبار مصالح فروشی شدند.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ یوسف درویشی روز سه شنبه اظهار داشت: در تداوم طرح‌های نظارت بر واحد‌های صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان دهگلان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار سیمان در مصالح فروشی خود، با خبر شدند.

وی اضافه کرد: روز گذشته ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیم‌های عملیاتی ویژه‌ای به محل مورد نظر اعزام و این انبار را مورد بررسی دقیق قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهگلان ادامه داد: با تکمیل تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضایی این واحد مصالح فروشی شناسایی و در بازرسی مشترک ماموران پلیس امنیت عمومی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت دهگلان، از این محل ۹۰۰ کیسه سیمان احتکار شده کشف و ضبط شد.

سرهنگ درویشی افزود: کارشناسان ارزش ریالی سیمان احتکار شده را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این راستا یک نفر به عنوان متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه احتکار انواع کالا ضربه به اقتصاد، چرخه توزیع وبه ضرر مصرف کننده خواهد بود اظهار داشت: پلیس با تمام توان با احتکار کنندگان انواع کالا برخورد جدی قاطعی خواهدداشت، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دهگلان با ۶۵ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کردستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده