تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۱
بازدید: ۳۵۷
کد خبر: ۲۲۱۵۴۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

محتکر سیمان در رودسر دستگیر شد

‌می‌متالز - فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با اخلالگران نظام مالی و محتکران به صورت مستمر ادامه دارد اظهار کرد: احتکار کالا، اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد.

به گزارش می‌متالز، در راستای کنترل بازار و جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو و در راستای گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در بخش چابکسر اقدام به احتکار سیمان در انبار مصالح فروشی خود کرده و از فروش آن‌ها خودداری می‌کند، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی به همراه بازرسان اداره صنعت و معدن به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در بازدید از این مکان، ۲۰ تن سیمان احتکار شده در قالب ۴۰۰ پاکت ۵۰ کیلویی کشف که کارشناسان ارزش آن را ۳۰۰ میلیون ریال را برآورد کردند.

سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی با اشاره به اینکه متهم ۵۵ ساله این پرونده به اداره تعزیزات حکومتی معرفی شد تصریح کرد: این فرد هدف از این کار را احتمال افزایش قیمت سیمان در عنوان کرد. با هماهنگی قضائی سیمان‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره صمت شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر عزم جدی پلیس برای مقابله با محتکران و برهم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: عصرکاسپین

عناوین برگزیده