تاریخ: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۲۷
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۳۷۰۳۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کشف سیمان احتکار شده در ملایر

‌می‌متالز - جانشین انتظامی استان همدان از کشف یک‌هزار و ۲۰۰ کیسه سیمان احتکار شده در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش می‌متالز، رضا زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف سیمان احتکار شده در ملایر توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان اظهار کرد: در راستای مبارزه با محتکران و فرصت‌طلب ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار اطلاعاتی، از احتکار مقادیری سیمان در این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: در یک عملیات مشترک با همکاری بازرسان اداره صمت از این مکان بازرسی و تعداد یک‌هزار و ۲۰۰ کیسه سیمان احتکار شده که ارزش آن توسط کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

زارعی در ادامه از کشف لاستیک سواری و کامیون احتکار شده خبر داد و در تشریح خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی ملایر توانستند تعداد قابل توجهی لاستیک خودرو‌های سبک و سنگین در دو انبار را کشف کنند.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی و در یک عملیات مشترک با همکاری بازرسان اداره صمت از این دو مکان بازدید و تعداد ۱۴۶ حلقه لاستیک سبک و ۵۰ حلقه لاستیک سنگین کامیون احتکار شده که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده، کشف شد.

جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند، بر عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان کالا تاکید کرد.

وی ضمن اینکه از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و ملایر نیز با انجام کار اطلاعاتی دقیق از انتقال یک محموله مواد مخدر صنعتی هروئین را کشف و ضبط کردند.

زارعی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی خودروی حامل مواد مخدر قبل از ورود به شهرستان ملایر متوقف و در بازرسی از آن، تعداد هفت بسته بزرگ مواد مخدر از نوع هروئین به وزن ۶ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی با بیان اینکه دو متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجاست که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده