تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۶
بازدید: ۳۶۶
کد خبر: ۲۲۱۵۴۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرمانده انتظامی فامنین خبر داد

کشف ۲۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم سیمان احتکار شده در فامنین

‌می‌متالز - فرمانده انتظامی فامنین با اشاره به دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی سیمان احتکار شد در یکی از مناطق شهرستان فامنین، ۲۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم سیمان احتکار شده کشف کردند.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ علی حسن حیدری فرمانده انتظامی فامنین روز چهارشنبه با اعلام این خبر با اشاره به احتکار از ۲۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم سیمان در این شهرستان، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان، با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی و با همراهی کارشناس سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده اداره تعزیرات حکومتی به محلی که گزارش آن دریافت شده بود اعزام و در بازرسی از آن، ۲۵۰ کیسه سیمان ۵۰ کیلویی و ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی احتکار شده را کشف کردند.

در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت توسعه نظم و امنیت اقتصادی و همچنین مبارزه و پیشگیری از پدیده شوم احتکار و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی سیمان احتکار شد در یکی از مناطق شهرستان فامنین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرده و گفت: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سرهنگ حیدری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص عملکرد پلیس را از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری موج

عناوین برگزیده