تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۵۰
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۲۶۶۰۰۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
به مناسبت روز بزرگداشت قوه قضاییه انجام شد

ذوب آهن اصفهان میزبان خانواده قوه قضاییه شهرستان لنجان

‌می‌متالز - مراسم بزرگداشت روز قوه قضاییه با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، داود خوشنویس رییس دادگستری، داود میر شفیعی دادستان، تعدادی از قضات، دادیاران و بازپرسان دادگستری شهرستان لنجان به همراه خانواده ۶ تیرماه در تالار آهن ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مراسم بزرگداشت روز قوه قضاییه با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، داود خوشنویس رییس دادگستری، داود میر شفیعی دادستان، تعدادی از قضات، دادیاران و بازپرسان دادگستری شهرستان لنجان به همراه خانواده ۶ تیرماه در تالار آهن ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

رییس دادگستری لنجان در این مراسم گفت: ذوب آهن اصفهان یک صنعت فرا ملی است و صنعت فولاد کشور با نام ذوب آهن اصفهان در کشور شناخته می‌شود. اغلب ما یک ذوب آهنی در بین خود داریم که این نشان از قدمت ذوب آهن و توان آن در اشتغال زایی دارد.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان با تولید محصولات استراتژیک اقدامات مهمی در جهت خودکفایی کشور برداشته است که این دستاورد‌های مهم، شایسته تقدیر است.

داود خوشنویس گفت: این مراسم در واقع با هدف قدردانی از خانواده‌های کارکنان قوه قضاییه برگزار شد، زیرا با تمام مشقت‌های فعالیت در این قوه کنار آمده و مامنی برای زحمت کشان و ضابطین قضایی فراهم می‌کنند.

مهندس ایرج رخصتی نیز گفت: قوه قضاییه وظیفه سنگینی در جامعه بر عهده دارد، اجرای عدالت و دادگستری یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین کار‌ها و وظایف این قوه است که اهمیت بسیاری در حفظ قوام جامعه و بالندگی آن دارد.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره آیت ا... سید محمد بهشتی و یاران وفادارش افزود: ذوب آهن اصفهان همواره تعاملات خوبی با مردم و مسئولین منطقه داشته و این نشان از ارتباط نزدیک این صنعت و مردم است که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در حال توسعه می‌باشد.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده