تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۰
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۲۶۶۲۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار کرمان:

شمار بالای مددجویان استان با رشد اقتصادی مثبت آن همخوانی ندارد

‌می‌متالز - استاندار کرمان با انتقاد از وضعیت توسعه نامتوازن در این دیار گفت: به واسطه فعالیت معادن بزرگ درحالی همواره شاهد میانگین نرخ رشد اقتصادی مثبت استان هستیم که تعداد افراد زیرپوشش کمیته امداد در آن نیز بسیار بالاست.

به گزارش می‌متالز، محمدمهدی فداکار روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: با کمک سازمان‌های مسوول مانند کمیته امداد باید این مشکل برطرف شود.

وی همچنین با بیان اینکه کمیته امداد مقبولیت زیادی در جامعه و بدنه هدف دارد و خدماتش در شرایط سخت اقتصادی باعث برکت شده است اظهارداشت: کار در کمیته امداد بسیار سخت است، اما این نهاد خدمت رسان همچنان پرشور و انقلابی پیش می‌رود.

فداکار تاکید کرد: بخشی از مسوولیت کمیته امداد در حوزه فرهنگی است که سرمایه گذاری در این بخش بیشترین بازدهی را دارد و ارزشمندترین کار است.

استاندار کرمان با بیان اینکه باید توانمندسازی مددجویان کمیته امداد را در دستور کار قرار داد تاکید کرد: با خدمات آموزشی، علمی، فنی و تخصصی به فرزندان باید خانواده‌ها را از وضعیت بد اقتصادی نجات داد.

وی بیان کرد: کمک به خانواده‌های آبرومند از دیگر وظایف و خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) محسوب می‌شود و این نهاد مسوولیت بزرگی در کرمان دارد که خوشبختانه اعتبارات خوبی در این زمینه دیده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز با اشاره به ماموریت‌های کمیته امداد در خدمت‌رسانی به اقشار محروم بویژه توانمندسازی افراد از خدمات مدیرکل پیشین کمیته امداد استان قدردانی کرد.

در این مراسم از خدمات یحیی صادقی تجلیل و ناصر عسکری نژاد به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان معرفی شد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمان

عناوین برگزیده