تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۵
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۲۶۵۶۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار کرمان:

نرخ رشد اقتصادی استان کرمان با جمعیت تحت پوشش کمیته امداد همخوانی ندارد

‌می‌متالز - استاندار کرمان گفت: در حالی که استان کرمان به دلیل وجود معادن و شرکت ها، نرخ رشد اقتصادی خوبی دارد، عدد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان بسیار بالاست و این خوب نیست.

به گزارش می‌متالز، دکترمحمدمهدی فداکار ۱۲ تیرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: کمیته امداد از ابتدای انقلاب همچنان نهادی مانده و پرشور و انقلابی پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه کار در کمیته امداد بسیار ارزشمند، سخت و در گمنامی است، افزود: کمیته امداد مقبولیت خوبی در بین مردم دارد و در شرایط سخت اقتصادی مردم کمیته امداد را کمک کرده اند.

فداکار با اشاره به اینکه بخشی از مسوولیت کمیته امداد فرهنگی است، تصریح کرد: مهم‌ترین کار کمیته امداد، کار فرهنگی برای فرزندان مددجویان است و شاید سرمایه گذاری در این گروه از جامعه هدف بیشترین بازدهی را داشته و ارزشمندترین کار باشد.

استاندار کرمان بیان کرد: در حوزه اقتصادی، بخشی از کار حمایتی است و بخش دیگر باید توانمندسازی در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: یکی از کار‌های کمیته امداد کمک به خانواده‌های آبرومند نیازمند است و این نهاد در حوزه اشتغال کار بزرگی در استان کرمان انجام می‌دهد.

فداکار با اشاره به توسعه نامتوازن در استان کرمان عنوان کرد: در حالی که استان کرمان به دلیل وجود معادن و شرکت ها، نرخ رشد اقتصادی خوبی دارد، عدد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان بسیار بالاست و این خوب نیست و باید این مساله جبران شود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده