تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۳
بازدید: ۸۱۹
کد خبر: ۲۶۶۵۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آغاز تصویربرداری مستند تلویزیونی تکاپوی صمت سری ۴ در آذربایجان غربی

‌می‌متالز - مسوول روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در راستای معرفی ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و صنفی استان بر اساس قرار داد فی مابین سازمان و صدا و سیمای مرکز استان برای چهارمین سال متوالی مستند تلویزیونی "تکاپوی صمت" با معرفی واحد‌های منتخب استان آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، امیر محمدی گفت: در راستای معرفی ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و صنفی استان بر اساس قرار داد فی مابین سازمان و صدا و سیمای مرکز استان برای چهارمین سال متوالی مستند تلویریونی "تکاپوی صمت" با معرفی واحد‌های منتخب استان آغاز شد.

وی افزود: مستند تلویزیونی تکاپوی صمت در ۲۹ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای پس از تصویر برداری از واحد‌های منتخب و برجسته‌ترین فعالیت‌های صنعتی، معدنی و تجاری از شبکه استانی آذربایجان غربی به نمایش در خواهد آمد.

محمدی تصریح کرد: در سری جدید این مستند ملاک برای معرفی واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی دانش بنیان بودن واحد، ایجاد اشتغال بالا، صادرات محور بودن، داشتن تکنولوژی بروز و نو، تک محصولی بودن، نوآوری و خلاقیت، جلوگیری از واردات و خروج ارز از کشور و استفاده از دانش و فناوری بومی می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: از جمله اهداف تولید سری جدید مستند تکاپوی صمت به تصویر کشیدن اقدامات واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی در خصوص اجرای مسوولیت‌های اجتماعی نسبت به مردم منطقه می‌باشد که در این خصوص اقدامات قابل توجهی از سوی واحد‌ها بخصوص معادن استان صورت گرفته است.

مسوول روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به اینکه فصل قبلی تکاپوی صمت مخاطب خاص و خوبی داشت فصل جدید با نظر مساعد تهیه کننده مستند متفاوت‌تر از قبل و با رویکرد جدید آغاز و بزودی بر روی آنتن پخش خواهد رفت.

محمدی تأکید کرد: این برنامه از محل اعتبارات سالانه اداره کل صمت و بصورت مشارکتی با صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تهیه و تولید می‌شود و هیچ هزینه‌ای متوجه واحد‌های منتخب استان نخواهد بود.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی

عناوین برگزیده