تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۲۸
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۲۶۷۰۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معطلی ۱۰ ساله ۲ پروژه بزرگ اردبیل در سایه بی عملی دولت‌ها

‌می‌متالز - رییس بسیج رسانه استان اردبیل گفت:متاسفانه بحث منطقه آزاد استان اردبیل و راه آهن اردبیل بیش از ۱۰ سال است که به شعار تبدیل شده و در این زمینه اقدامات عملی انجام نشده است.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ علی لطفی بعد از ظهر امروز در نشست مطالبه‌گری اظهار داشت: منافع مردم را فدای سیاست‌های عده‌ای نمی‌کنیم و باید مطالبات مردم به حق توسط رسانه‌ها مطالبه گری شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت سازمان بسیج رسانه توجه جدی به مطالبه گری ازمسوولان است افزود:جل مشکلات ومطالبات مردم دراین مطالبه گری اولویت است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گفت:متاسفانه بحث منطقه آزاد استان اردبیل و راه آهن اردبیل بیش از ۱۰ سال است که به شعار تبدیل شده و در این زمینه اقدامات عملی انجام نشده است.

لطفی گفت: در بحث منطقه آزاد و راه آهن اردبیل فقط حرف و شعار از مسوولان مطرح شده و در این زمینه استان مظلوم واقع شده است. مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف از مسوولان مطالبه‌گری می‌شود و در این زمینه رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری دارند.

لطفی بیان کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدیوئی، مستند ویدیوئی و پادکست برگزار می‌شود.

وی گفت: محور‌های هشتمین دوره از این جشنواره نیز «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاورد‌های انقلاب اسلامی»، «بیانیه گام دوم انقلاب»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزند آوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» است.

لطفی گفت: مهلت آثاربه این جشنواره تا ۱۰ آذر است و جشنواره ۲۱ دی ماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با بیان اینکه رسانه‌های ارزشی استان منافع مردم را فدای سیاست‌های یک عده نخواهند کرد، گفت: رسانه‌ها علاوه بر رسالت اطلاع‌رسانی و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مطالبه به حق مردم از مسوولان را در اولویت کار خود قرار خواهند داد.

لطفی با بیان اینکه حل مشکلات مردم و اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان از جمله مطالبه اهالی رسانه و بسیج رسانه استان از مسوولان است، اظهار کرد: خبرنگاران و اهالی رسانه به عنوان خادم ملت و رابط بین مردم و مسوولان باید پیگر خواسته‌های اقشار عمومی جامعه از مسوولان باشند.

وی اهالی رسانه را نمایندگان افکار عمومی دانست و بیان کرد: امیدآفرینی در جامعه و مطالبه‌گری از مسوولان یکی از مهمترین وظایف خبرنگاران و اهالی رسانه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده