تاریخ: ۲۸ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۱۹
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۲۶۷۶۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر کل صمت گیلان:

تلفیق تولید و تجارت در انزلی تجلی یافته است/ فعالیت ۲۰۰ واحد صنعتی در انزلی

‌می‌متالز - مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید از دو واحد شاخص صنعتی در بندر انزلی گفت: ویژگی‌های زیر ساختی بندر انزلی می‌تواند مزیت‌های مطلوب رقابتی را در عرصه تولید و تجارت ایفا کند.

به گزارش می‌متالز، تیمور پورحیدری در حاشیه بازدید از دو شرکت صنعتی تولید انواع اگزوز خودرو و شرکت چاپ و بسته بندی، اظهار داشت: تولیدات زنجیره صنایع مادر؛ ارزش افزوده مناسبی را در چرخه تولید و کارآفرینی ایجاد مبکند که این مزیت هم در تولید قطعات خودرو و هم در بسته بندی مناسب بازار پسند محصولات صنعتی آشکار است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تلفیق تولید و تجارت در بندر انزلی را محرز دانست و افزود: تکاپوی تولید و دسترسی به زیرساخت‌های تجاری مطلوب به ویژه صادراتی در شهرستان انزلی مهیا است.

وی به فعالیت بیش از ۲۰۰ شرکت صنعتی در بندر و منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و گفت: جانمایی لازم جهت استقرار شرکت‌های دانش بنیان با هدف تولید صادرات محور انجام شده و در صدور مجوز‌های صنعتی به این استراتژی عمل خواهد شد.

گفتنی است؛ صبح امروز از شرکت اگزوز سازی امید گیلان؛ تولید کننده انواع اگزوز خودرو‌های داخلی و خارجی و همچنین از شرکت چاپ و بسته بندی گیلتا در مسیر سنگاچین انزلی بازدید به عمل آمد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده