تاریخ: ۳۱ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۰
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۲۶۷۹۴۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
بهادری جهرمی:

کار جهادی برای ساختن ‎ایران قوی با سفر‌های استانی در جریان است

‌می‌متالز - سخنگوی دولت احیای کارخانه هپکو و افتتاح بزرگترین خط تولید پنل‌های خورشیدی در کشور را از جمله دستاورد‌های سفر‌های استانی رییس جمهور برشمرد.

به گزارش می‌متالز، علی بهادری جهرمی روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: کار جهادی برای ساختن ‎ایران قوی، جمعه‌ها با سفر‌های استانی در جریان است. احیای هپکو و جلوگیری از واردات محصولات این کارخانه به منظور رونق بیش‌از پیش تولیداتش.

سخنگوی دولت در این پیام خاطرنشان کرد: افتتاح بزرگ‌ترین خط تولید پنل‌های خورشیدی کشور در خمین در راستای حراست از محیط‌زیست و تولید انرژی پاک.

 آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان در بیست و نهمین سفر استانی خود، صبح جمعه ۳۱ تیرماه وارد اراک شد.

دیدار با نخبگان، حضور در نشست شورای اداری، دیدار با مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان اراک در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد این شهر و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه‌های سفر یک روزه رییس جمهور به استان مرکزی است.

وزرای کشور، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس سازمان انرژی اتم، رییس سازمان محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و معاون امور مجلس رییس جمهور آیت الله ریسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده