تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۲۶۸۱۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استقبال پرشور کارگران «هپکو» از آیت‌الله رئیسی سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد

فرق می‌کند چه کسی رئیس‌جمهور باشد!

‌می‌متالز - آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه سفر‌های استانی روز‌های جمعه، در هفته گذشته به اراک سفر و در جریان آن از کارخانه هپکو بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه سفر‌های استانی روز‌های جمعه، در هفته گذشته به اراک سفر و در جریان آن از کارخانه هپکو بازدید کرد. استقبال جالب و پرشور کارگران هپکو از آیت‌الله رئیسی از جمله حواشی این سفر بود که توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد. کارگران با شعار‌های «رئیسی مرسی» و «رئیسی متشکریم» و «رئیسی دوستت داریم» از تلاش‌های آیت‌الله رئیسی برای احیای این کارخانه و جلوگیری از تعطیلی و بیکاری کارگران تشکر کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را پیرامون این سفر و استقبال کارگران مرور کرده‌ایم.


علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت:

کار جهادی برای ساختن ایران قوی جمعه‌ها با سفر‌های استانی در جریان است. احیای هپکو و جلوگیری از واردات محصولات این کارخانه به منظور رونق بیش از پیش تولیداتش. افتتاح بزرگ‌ترین خط تولید پنل‌های خورشیدی کشور در خمین در راستای حراست از محیط‌زیست و تولید انرژی پاک. #آینده_روشن

کاربری با نام «حاج کمیل»:

کارگر هپکو به رئیسی میگه: اگر شما نبودید که کارگران هپکو را از فلاکت نجات بدید، الان هپکویی وجود نداشت که بیایید بازدید. بامرام‌ترین، قدرشناس‌ترین قشر جامعه نسبت به حاکمیت، همین قشر کارگره.

علیرضا کاظمی:

رئیس‌جمهور در سفر به اراک در بدو ورود ابتدا از شرکت‌های #آذرآب و #هپکو بازدید کرد! نقش آیت‌الله #رئیسی در حفظ و احیای شرکت هپکو انکارناپذیر است، کمااینکه کارگران این شرکت به شکل خاصی از وی قدردانی کردند. رئیس‌جمهور بر احیای آذرآب و ممنوعیت واردات مشکل‌ساز برای تولید داخل تأکید کرد.

محمود قائدی:

بر #هپکو چه گذشت؟ ۱- چندسال پیش مطالبات کارگران هپکو با بی‌تدبیری #بانیان وضع موجود امنیتی شد! ۲- آقای رئیسی، رئیس وقت قوه‌قضائیه قول پیگیری مطالبات کارگران را داد و بازداشتی‌ها آزاد شدند. ۳- دولت مردمی تمام قد از کارگران حمایت کرد. ۴- کارگران هپکو در استقبال از رئیسی سنگ تمام گذاشتند.

علی فرحزادی:

به ازای تولید هر مگاوات برق پاک، ١٨ تا ٣٠نفر مشغول کار می‌شوند و علاوه بر اشتغال‌زایی بالا می‌تونیم از فرصت صادرات سوخت‌های فسیلی بهره‌مند بشیم. همه اینا فقط با همت و تلاش انجام میشن، مثلاً صبح جمعه از استراحت خودت بزنی و بری بزرگ‌ترین خط تولید پنل‌های خورشیدی رو افتتاح کنی.

طاهره رئیسی:

کارگران شرکت هپکوی اراک‌رو ببینید که با «رئیسی مرسی» و «رئیسی دوستت داریم» به استقبال رئیس‌جمهور رفتند. مقایسه کنید با استقبال معدنچیان آزادشهر از روحانی که به ماشینش سنگ پرتاب کردند. خلاصه که فرق می‌کنه کی رئیس‌جمهور باشه!

کاربری با نام «ماهان»:

این‌ها کارگران شرکت هپکوی اراکند که با «رئیسی مرسی» و «رئیسی دوستت داریم» به استقبال رئیس‌جمهور رفته‌اند؛ همان‌هایی که کارشان از پهن‌کردن سفره‌های خالی روی خط سوزان راه‌آهن و اعتراضات متعدد چند سال قبل به این حال خوب رسیده.

سیده‌آزاده حکیم:

کارگران هپکو خطاب به رئیسی: اگر شما نبودید امروز هپکویی وجو‌د نداشت که بیایید بازدید! رئیسی از جنس مردم است، چه رئیس قوه قضائیه باشد، چه رئیس‌جمهور. چقدر تفاوت است بین رئیسی و آن رئیس‌جمهوری که از پشت شیشه ماشین، در مورد میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دولتش نظرسنجی می‌کرد.

منبع: جوان آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده