تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۲۴
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۲۶۸۵۳۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
در روز چهارم مردادماه صورت گرفت؛

استقبال مردم از غرفه فولاد مبارکه در سومین روز نمایشگاه صنعت مالی

‌می‌متالز - همزمان با سومین روز برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی، غرفه شرکت فولاد مبارکه در سالن‌های ۸ و ۹ با حضور بازدیدکنندگان و ازدحام مردم از اول صبح امروز سه‌شنبه چهارم مردادماه آغاز به‌کار کرد.

به گزارش می‌متالز، همزمان با سومین روز برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی، غرفه شرکت فولاد مبارکه در سالن‌های ۸ و ۹ با حضور بازدیدکنندگان و ازدحام مردم از اول صبح امروز آغاز به‌کار کرد.

قرار است امروز (چهارم مردادماه) همانند روز‌های گذشته توسط شرکت کارگزاری باهنر وابسته به فولاد مبارکه، ۴ کارگاه آموزشی دیگر با حضور علاقه‌مندان بازار سرمایه برگزار شود.

شرکت‌های بورسی، مالی و سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه در این نمایشگاه حضوری فعال دارند و هم اکنون شرکت سرمایه‌گذاری توسعه توکا، شرکت کارگزاری باهنر، شرکت سبدگردانی آتیه توکا و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.

شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا ارائه‌دهنده خدمات مالی مرتبط با بازار سرمایه است و شرکت سبدگردانی آتیه توکا برای اخذ مجوز‌های مشاوره سرمایه‌گذاری، پردازش اطلاعات مالی و مشاور پذیرش و عرضه اوراق بهادار و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه به منظور افزایش نقدینگی و بازارگردانی سهام شرکت‌های فولادی در این نمایشگاه حضور دارند.

معرفی دستاورد‌ها و نوآوری‌های صنعت مالی کشور از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه در حوزه‌های بورس، بانک و بیمه است و برگزاری چنین رویداد مهم اقتصادی فرصتی مناسب برای شناخت و آشنایی هر چه بیشتر با آخرین ظرفیت‌های این سه حوزه است که هم اکنون از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صنعتی کشور‌ها محسوب می‌شوند.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با حضور متخصصان، کارشناسان و مدیران شرکت‌های داخلی و خارجی در این سه بخش مهم اقتصادی کشور، دوم تا پنجم مردادماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سالن‌های ۸ و ۹ این نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان و مشتریان این شرکت بزرگ صنعتی در این مدت خواهد بود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده