تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۳۷
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۷۱۵۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان کرمانشاه:

کارگروه تسهیل تنها دریچه برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی است

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه در پنجاه و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: همه موضوعات مرتبط با اشتغال و کارآفرینی، می‌تواند در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و رسیدگی شود و کارگروه تسهیل تنها دریچه فعالان اقتصادی برای حل‌وفصل مشکلات پیش روی آن‌هاست.

به گزارش می‌متالز، محسن دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه کارگروه تسهیل تنها دریچه فعالان اقتصادی برای حل‌وفصل مشکلات پیش روی آن‌هاست افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر اساس ماده ۶۱ قانون تسهیل و رفع موانع تولید، مصوب مجلس شورای اسلامی در استان‌ها تشکیل می‌شود، و بر اساس قانون، مصوبات این ستاد لازم‌الاجراست.
وی با اشاره به حساسیت موضوع کارآفرینی و حمایت از تولید و اشتغال تاکید کرد: دادستان کل کشور، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان را ملزم به تمکین از مصوبات این کارگروه کرده است.

لازم به ذکر است در این جلسه مشکلات برخی واحد‌های تولیدی و صنعتی از جمله شرکت پیمان غرب با موضوع تقاضای مهلت پرداخت ال سی، تقاضای رفع مشکل اختلافات ارزی شهرداری کرمانشاه با بانک ملت، شرکت گیره ساز غرب با تقاضای اختصاص برق و نیروگاه زاگرس کوثر کرمانشاه با تقاضای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی، مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده