تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۳۶
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۲۷۲۰۹۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سلاجقه در دیدار مردمی:

تکلیف کارخانه سیمان برای توسعه زیرساخت‌های مشیریه تهران

‌می‌متالز - رییس سازمان حفاظت محیط زیست، در گفتگوی رودررو با مردم منطقه مشیریه تهران در خصوص معضلات کارخانه سیمان گفت: این کارخانه تکلیف دارد که در زیر ساخت‌های این منطقه مشارکت داشته باشد.

به گزارش می‌متالز، علی سلاجقه در بخشی از سخنان خود در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) مشیریه با اشاره به اینکه رئیس جمهور در خصوص مسائل محیط زیست همواره تاکید ویژه‌ای دارد که فقط خدا و قانون را مد نظر قرار دهید، اظهار کرد: ما مکلفیم به این همه اعتماد شما مردم لبیک بگوییم و مسائل و مشکلاتی که در این منطقه از لحاظ معیشتی و محیط زیستی وجود دارد را بصورت ویژه پیگیری کنیم.

سلاجقه در خصوص مسائل مربوط به کارخانه سیمان نیز گفت: مشکلات مربوط به کارخانه سیمان قبل از اینکه این منطقه وجه شهری پیدا کند در این منطقه وجود داشت، اما کارخانه سیمان باید مسوولیت‌های اجتماعی خود نسبت به این منطقه را انجام داده و تکلیف دارد که در زیر ساخت‌های این منطقه مشارکت داشته باشد و این حداقل انتظار ما از این مجموعه است. در این خصوص از ظرفیت‌های سازمان حفاظت محیط زیست و دولت استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص کانال‌های فاضلاب، معضلات پسماند و نیز حیواناتی که باعث ایجاد مشکلات در این منطقه شده‌اند نیز گفت: شهرداری در این خصوص تکلیف دارد و باید به این موضوعات رسیدگی کند و سازمان حفاظت محیط زیست هم این موضوعات را بطور ویژه پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده