تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۲۲
بازدید: ۱۰۱
کد خبر: ۲۷۳۶۵۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
یادداشت؛

ارزش‌آفرینی فولاد مبارکه در شرایط تحریم و فشار روانی

‌می‌متالز - رشد ۹.۸ درصدی تولید گندله، رشد ۱۲.۷ درصدی تولید آهن اسفنجی، رشد ۱۷ درصدی تولید فولاد خام، رشد ۱۹.۶ درصدی تولید کلاف گرم و در نهایت رشد ۱۵ درصدی تحویل در پنج‌ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل در شرکت فولاد مبارکه نشان می‌دهد این شرکت با وجود تحریم و محدودیت‌های انرژی و مواد اولیه، با راهبرد‌های جدید مدیریتی، همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت صنعتی و اقتصادی کشور گام برمی‌دارد.

به گزارش می‌متالز، در شرایطی که انتشار برخی خبر‌های غیرمستند در هفته‌های اخیر به دنبال زیر سوال بردن توانمندی و ارزش‌های فولاد مبارکه بود، رشد ۹.۸ درصدی تولید گندله، رشد ۱۲.۷ درصدی تولید آهن اسفنجی، رشد ۱۷ درصدی تولید فولاد خام، رشد ۱۹.۶ درصدی تولید کلاف گرم و در نهایت رشد ۱۵ درصدی تحویل در پنج‌ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد این شرکت با وجود تحریم ومحدودیت‌های انرژی و مواد اولیه، با راهبرد‌های جدید مدیریتی، همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت صنعتی و اقتصادی کشور گام برمی‌دارد.

فولاد مبارکه مولود پربرکت انقلاب اسلامی است که به اذعان بسیاری از کارشناسان اقتصادی و صنعتی و به استناد آمار‌ها نماد افتخارآفرینی، اقتدار و توفیق نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه تولید، خودکفایی، اقتصاد مقاومتی است. در چنین شرایطی طبیعی است که مغرضانی که همواره به دنبال تضعیف توانمندی‌های ایران اسلامی در چهار دهه اخیر بوده‌اند، از تخلفات و مشکلات به‌وجودآمده سوءاستفاده کنند و در راستای ضربه به اعتبار نظام قدم بردارند. در هفته‌های گذشته تولید بیش از ۶۰ هزار مطلب منفی درباره شرکت فولاد مبارکه و انتشار ۴۰۰ محتوای منفی در هر ساعت در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مغرض گویای این نکته است که جنگ روانی و بمباران رسانه‌ای علیه توفیقات ایران اسلامی همچنان ادامه دارد.

تحریم‌های بین‌المللی، جنگ سایبری و کمبود انرژی برق در فصل بهار و تابستان بهانه‌های خوبی برای کاهش حجم تولید است، اما با همه این مشکلات و دغدغه‌ها، کارکنان گروه فولاد مبارکه با برنامه‌ریزی مدیران و تلاش جمعی همکاران از ابتدای سال جاری رکورد‌ها و دستاورد‌های درخشان‌تری رقم زدند.

توفیقات حاصل‌شده تأییدی بر این نکته است که اگر عزم راسخ برای غلبه بر فشار‌ها وجود داشته باشد، قطعا هیچ تحریم و شرایط نامساعدی، توان مقابله با آن را ندارد.

گروه فولاد مبارکه با اتکا به الطاف الهی و با تلاش مضاعف و خستگی‌ناپذیر در جهت توسعه و تعالی کشور گام برمی‌دارد و به‌طور قطع به آینده بهتر و روز‌های نویدبخش ایران اسلامی در عرصه تولید، خودکفایی و بهبود شرایط اقتصادی امیدوار است.

محمدجواد براتی

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده