تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۶
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۲۷۳۹۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۲۰۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد

‌می‌متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت ۲۰۷ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید از ابتدای سال جاری تاکنون در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مهدی صفوی عزم دولت سیزدهم را تسریع در رونق واحد‌های تولیدی و صنعتی دانست و اظهار داشت: در تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در مدت یکسال گذشته ۳۳۰ مصوبه اجرا شده است.

وی پرداخت تسهیلات، امهال بدهی معوق بانکی، تأمین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیر ساخت‌های آب و برق و گاز، معافیت‌های مالیاتی، امور زیست محیطی و رفع موانع تجاری را از موارد اجرایی در حل مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی استان دانست.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از احیا ۵۰ واحد تولیدی راکد در سال جاری خبر داد و بیان کرد: امسال با برنامه‌ریزی انجام شده حل مشکلات واحد‌های تولیدی این استان شتاب گرفته است.

صفوی رفع موانع مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: در سال جاری تاکنون پرداخت تسهیلات رونق تولید تسریع یافته و تاکنون تعداد ۶۲ متقاضی تسهیلات رونق تولید در حوزه‌های صمت، کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که تاکنون ۴۱ مورد به مبلغ ۲۰۷ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان به مرحله پرداخت رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات متعدد در راستای کمک به رونق اقتصادی استان عنوان کرد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه واحد‌های تولیدی و تثبیت اشتغال در استان خواهد بود.

مدیر کل صمت استان بوشهر خاطر نشان کرد: واحد‌های صنعتی و معدنی متقاضی تسهیلات با مراجعه به این سازمان می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود به منظور کمک به نوسازی و بازسازی صنایع، ایجاد طرح توسعه و ... بهره‌مند شوند.

۲۰۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد

۲۰۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده