تاریخ: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۲۷
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۲۷۵۶۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

محسن رضایی: در سال‌های گذشته سهل‌انگاری زیادی در اقتصاد شد

‌می‌متالز - معادن اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه سهل‌انگاری‌های زیادی در سال‌های گذشته به حوزه اقتصاد شد، گفت: عزم دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقتصادی جزم شده است.

به گزارش می‌متالز، محسن رضایی ظهر امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در کاشان، ضمن اشاره به حضور نخست خود در کاشان در سال ۱۳۵۵ اظهار داشت: کاشان قدیم دارای کوچه‌های پیچ و در پیچ بود و از جمله شهر‌هایی بود که می‌توانستیم مبارزه با رژیم منحوس پهلوی را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه دستی بالای سر این انقلاب بوده است، افزود: گاهی اوقات وضع به جایی می‌رسید که فکر می‌کردیم کار به پایان رسیده است، اما خداوند متعال عنایت خود را به این انقلاب همواره معطوف کرده و از بن‌بست‌ها رهایی پیدا می‌کردیم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه ما باید همواره به وظیفه خود عمل کنیم، ابراز داشت: رزمندگان همواره با یاد خدا به وظیفه خود عمل می‌کردند و از آنجا که توکل آنان به خداوند متعال بوده و به ائمه معصوم (ع) متوسل می‌شدند موفق بودند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سال‌های گذشته سهل‌انگاری زیادی در اقتصاد شد، گفت: اقتصاد در این سال‌ها جدی گرفته نشد در حالی که رهبر معظم انقلاب حداقل در ۱۵ سال گذشته از اقتصاد صحبت می‌کنند و اگر در این زمینه توجه لازم صورت می‌پذیرفت بسیاری از مشکلات حل می‌شد و دولت سیزدهم عزم خود را در رفع مشکلات اقتصادی جزم کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده